۲۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۵۸

فرماندار اردبیل:

زمین‌های بلاتکلیف و غیر قابل احداث اردبیل شناسایی و تفکیک می‌شود

زمین‌های بلاتکلیف و غیر قابل احداث اردبیل شناسایی و تفکیک می‌شود

اردبیل- فرماندار شهرستان اردبیل گفت: زمین‌های بلاتکلیف و غیرقابل احداث اردبیل شناسایی و و با همکاری دستگاه‌های تفکیک می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد اعتماد اعجازی پیش از ظهر سه‌شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان اردبیل با بیان اینکه زمین‌های بلاتکلیف و غیر قابل احداث اردبیل شناسایی و تعیین تکلیف می‌شوند، اظهار کرد:: توسعه فضاهای آموزشی و بهداشتی و درمانی در شهرستان اردبیل اولویت است تا دغدغه‌ها در این حوزه‌ها برطرف شود.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای احداث هزار کلاس درس در شهرستان اردبیل بیان کرد: در این راستا از ظرفیت خیرین و مشارکت‌های مردمی و اعتبارات ملی و استانی استفاده می‌شود، همچنین مقرر شده است توسط مجمع خیرین مدرسه ساز استان ۳۰۰ کلاس درس در شهرستان طی زمان بندی مشخص احداث شود.

فرماندار شهرستان اردبیل تصریح کرد: طرح احداث مابقی کلاس‌های درس را هم در نقاط مشخص شده ناحیه ۱ و۲ شهرستان اردبیل نیز از محل مولد سازی تدوین شده و قرار است در سفر رئیس جمهور به اردبیل این موضوع را پیگیری کرده و با اعتبارات سفر رئیس جمهور اجرایی کنیم‌.

اعتماد اعجازی از آمادگی شهرستان اردبیل برای برگزاری انتخابات باشکوه در شهرستان خبر داد و گفت: برگزاری باشکوه با مشارکت حداکثری رویکرد اساسی در انتخابات است.

وی به اجرای طرح گردشگری سردابه با اختصاص اعتبارات اشاره کرد و گفت: این منطقه به دلیل داشتن آب گرم و ظرفیت‌های گردشگری می‌تواند همانند هیر به قطب گردشگری تبدیل شود.

فرماندار شهرستان اردبیل ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام از برگزاری یادواره‌های شهدای والامقام و تجلیل از خانواده‌های شهدا طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده خبر داد و گفت: اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی هم با هماهنگی‌های ایجاد شده انجام می‌شود.

کد خبر 5964685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
      0 0
      به همین خیال باش🖕
    • IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
      0 0
      جهت زمین خواری همان بلاتکلیف باصفاتره