۲۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۵۰

فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

سوانح فوتی در خراسان رضوی امسال افزایشی بوده است

سوانح فوتی در خراسان رضوی امسال افزایشی بوده است

مشهد- فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: سوانح فوتی در خراسان رضوی امسال افزایشی بوده و تلاش می‌شود با کمک مردم این حوادث در استان کاهش یابد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمدکاظم تقوی صبح سه شنبه در جریان آغاز طرح زمستانی اظهار کرد :۱۳۰ نقطه حادثه خیز در استان وجود دارد که امسال اصلاح مهندسی ۳۰ نقطه از این تعداد عملیاتی شده است.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: بیشترین تمرکز و اولویت پلیس در اصلاح نقاط حادثه خیز مربوط به مسیرهای ورودی استان است.

وی بیان کرد: همچنین مسیرهای بردسکن به کاشمر، کاشمر به تربت حیدریه، گناباد به تربت حیدریه و بجستان از جمله نقاط پرحادثه هستند.

تقوی ادامه داد: در شرق استان نیز جاده سرخس وضعیت مناسبی ندارد، مسیر تربت جام - تایباد، خواف - تربت حیدریه و تایباد نیز از دیگر نقاط حادثه خیز استان است که اصلاح این نقاط در دستور است.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: رعایت قانون و مقررات رانندگی توسط رانندگان و همچنین تأمین امنیت سفر توسط پلیس ضروری است.

وی افزود: متأسفانه سوانح فوتی در خراسان رضوی امسال افزایشی بوده است و تلاش می‌شود با کمک مردم سوانح رانندگی در استان کاهش یابد.

تقوی اضافه کرد: تلاش مضاعف و مجاهدانه پلیس راهور، پلیس راه و تمامی دستگاه‌های امدادی برای تأمین سفر امن و ایمن برای زائران و مجاوران قابل قدردانی است.

کد خبر 5964742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha