۲۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۰۳

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز مطرح کرد؛

برگزاری برنامه شهادت حضرت زهرا (س) با محوریت حمایت از مردم غزه

برگزاری برنامه شهادت حضرت زهرا (س) با محوریت حمایت از مردم غزه

کرج- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: شعار عملیات فاطمی امسال با توجه به حملات و کشتارهای بی‌رحمانه رژیم منحوس صهیونیستی در غزه «مادر من مظلومه است و یاور مظلومان» مشخص شده است.

حجت الاسلام مهدی ولایی برحق در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه ویژه برنامه روز شهادت حضرت صدیقه زهرا سلام الله علیها در ۲۰ نقطه استان برگزار می‌شود، گفت: محوری‌ترین برنامه استان تشییع ۶ شهید از مبدا کانون شهید سبحانی میدان سپاه کرج به سمت مصلای کرج از ساعت ۹ صبح روز یکشنبه ۲۶ آذر ماه خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز ضمن اشاره به حضور حداکثری مردم عزادار در این برنامه همانند ساله‌ای گذشت گفت: در انتهای برنامه مراسم عزاداری ویژه‌ای به همراه وداع با شهیدان دفاع مقدس در مصلای کرج برگزار خواهد شد.

وی ضمن تشریح برنامه‌های عملیات فاطمی امسال، افزود: در نقاط مختلف استان و شهرستان‌ها، ۲۱ عنوان برنامه فرهنگی برگزار خواهد شد. شعار امسال با توجه به حملات و کشتارهای بی رحمانه رژیم منحوس صهیونیستی در غزه، شعار «مادر من مظلومه است و یاور مظلومان» مشخص شده است. لذا با توجه به افزایش این حملات بی رحمانه و دور از انسانیت که موجی از ناراحتی مردم جهان را در برگرفته است، از مردم ولایتمدار و عزیز استان البرز دعوت می‌کنیم تا با همین موضوع و دفاع از حق مظلوم و برگرفتن از سیره حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها نسبت به حضور خود در تجمعات فاطمی، یوم الزهرا و برگزاری ایستگاه‌های صلواتی و مواکب به شهر فضایی خاص بخشند.

کد خبر 5964798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha