۲۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۷:۳۶

رییس شورای اسلامی شهر زنجان:

اجرای پروژه‌های عمرانی شهرداری زنجان به تاخیر خواهد افتاد

اجرای پروژه‌های عمرانی شهرداری زنجان به تاخیر خواهد افتاد

زنجان-رییس شورای اسلامی شهر زنجان، از به تاخیر افتادن پروژه‌های عمرانی شهرداری زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید ناصحی‌مقدم بعد از ظهر سه‌شنبه در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان از به تأخیر افتادن پروژه‌های عمرانی شهرداری زنجان خبر داد و گفت: دلیل اصلی به تأخیر افتادن پروژه‌های عمرانی، محقق نشدن بودجه مصوب شهرداری زنجان است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین تحقق نیافتن بودجه مصوب شهرداری زنجان را می‌توان در بخش دریافتی‌های ارزش‌افزوده خلاصه کرد، افزود: این احتمال وجود دارد که با تحقق نیافتن بودجه در این بخش، شاهد محقق نشدن بودجه ۲۶۰۰ میلیارد تومانی شهرداری زنجان برای امسال باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان یادآور شد: جابه‌جایی ردیف بودجه در بخش عمرانی و هزینه‌ای از ۶۰ به ۴۰ بوده است.

بخش اعظم بودجه شهرداری زنجان از محل تغییر کاربری‌ها است

معاون اداری و مالی شهرداری زنجان نیز در این جلسه اظهار کرد: یکی از تکالیف اداره‌کل راه و شهرسازی استان مربوط به تغییر کاربری‌ها بوده و این در حالی است که بخش اعظم بودجه شهرداری زنجان نیز از همین محل است.

حسین عیوض‌زاده با تاکید بر اینکه شهرداری زنجان از ارگان‌های مختلف به ویژه اداره‌کل راه و شهرسازی استان مطالبات قابل توجهی دارد، خاطرنشان کرد: به عنوان مثال، طلب شهرداری زنجان از اداره‌کل راه و شهرسازی استان از محل تغییر کاربری‌ها حدود ۸۰۰ میلیارد تومان است.

وی با بیان اینکه برای تحقق بودجه شهرداری نمی‌توان بر روی آیتم‌هایی که محقق شدن آن‌ها در هاله‌ای از ابهام است، تکیه کرد، افزود: همه تلاش مجموعه شهرداری زنجان این است که نسبت به تکالیف خود در مورد سایر دستگاه‌ها اقدام کند، این در حالی است که متأسفانه برخی از ارگان‌ها در این خصوص با مجموعه شهرداری زنجان همراه نیستند.

کد خبر 5965016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha