۲۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۷:۲۷

نماینده ولی فقیه در استان فارس:

دانشگاه‌ها جهت حل مسایل مختلف به کمک مراکز فرهنگی و اجرایی بیایند

دانشگاه‌ها جهت حل مسایل مختلف به کمک مراکز فرهنگی و اجرایی بیایند

شیراز - نماینده ولی‌فقیه در فارس گفت: نگاه علمی باید در حل مسایل مختلف مبنا قرار بگیرد و سپس عملیاتی شود و برای این امر دانشگاه‌ها جهت حل مسایل باید به کمک مراکز اجرایی و فرهنگی بیایند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله لطف الله دژکام در سخنرانی دومین همایش ملی «تحول در تعلیم و تربیت با محوریت اندیشه‌های آیت الله خامنه‌ای» که از ظهر سه شنبه آغاز شده و به مدت دو روز در دانشگاه شیراز در حال برگزاری است بیان کرد: در امر مطالبه‌ گری که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نیز هست داد زدن با حل مساله متفاوت است و مطالبه گران و حلقه‌های میانی باید راهکار نیز ارائه بدهند.

نماینده ولی‌فقیه در فارس با بیان اینکه در حل مسائل فرهنگی باید مقدمه کار، نگاه علمی و سپس عملیاتی باشد گفت: دانشگاه‌ها باید به کمک مراکز فرهنگی بیایند زیرا نگاه جزیره‌ای به مسائل و نبود یکدلی و انسجام سبب پیش نرفتن کارهای فرهنگی شده است.

وی افزود: برخی مجریان امور و برخی افراد در دستگاه‌های ما یا نمی‌دانند و یا نمی‌خواهند کارها پیش برود و باور به بهبود امور در این افراد وجود ندارد و تا باور و ایمان به موفقیت نباشد کار درست نمی‌‎شود.

امام جمعه شیراز در پایان گفت: همایش از آنجا که سبب گرد هم آمدن نخبگان و افراد آگاه و تقویت روحیه کار گروهی می‌شود اثرات مثبت زیادی دارد اما باید از این همایش‌ها خروجی گرفت که البته در امر تبلیغات اسلامی چه در استان و چه کشور با کنار هم آمدن آگاهی و ایده‌های خوب شاهد نتایج خوبی هستیم که البته باید در تمام بخش‌های کشور اقدامات خوب اطلاع‌رسانی شود تا مردم با ثمرات آن آشنا شوند.

کد خبر 5965057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha