۲۱ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۵۷

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد خبر داد؛

حمایت مالی از طرح‌های پژوهشی مسئله محور

حمایت مالی از طرح‌های پژوهشی مسئله محور

شهرکرد-رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد از پرداخت پژوهانه و مشوق‌های تحقیقاتی به اساتید و دانشجویان خبر داد.

ابراهیم رحیمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد که بتوانند طرح‌های تحقیقاتی کاربردی و مسئله محور با شاخص بالای ۱۴ اجرا و نتایج آن را چاپ کنند ماهانه ۷۰ میلیون ریال به مدت یکسال دریافت می‌کنند.

وی افزود: دانشجویان تحصیلات تکمیلی این دانشگاه هم می‌توانند با اجرای طرح‌های تحقیقاتی که مشکلی از جامعه محلی، ملی و حتی بین المللی حل کند از امتیازات ویژه ای مثل تخفیف شهریه و تسهیل برای ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر برخوردار شوند.

رحیمی گفت: سرآمدان پژوهش هم در دانشگاه آزاد اسلامی اجرا می‌شود طرحی که به پژوهشگران کمک هزینه تحقیقاتی تعلق می‌گیرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد با بیان اینکه خوشبختانه در یکی دو سال گذشته این طرح قوت گرفته است خاطر نشان کرد: طرح پژوهشیار نیز اجرا شده است به شکلی که مشکلات و نیازهای استان، منطقه، کشور و حتی برخی از موضوعات بین‌المللی در سامانه درج شده است تا پژوهشگران با انتخاب آنها مشکلی از تولید را برطرف کنند و نتیجه آن می‌تواند خیلی مفید فایده باشد.

وی از ارائه امتیازات ویژه به دانشجویان تحصیلات تکمیلی که موضوع پایان نامه آنها مسئله محور باشد خبر داد و گفت: نیمی از موضوع‌های پایان نامه دکترا و ۳۰ درصد مقطع ارشد دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد مسئله محور است و از پژوهانه، امکانات آزمایشگاهی و کمک هزینه تحقیقاتی بهرمند می‌شوند

کد خبر 5965067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha