۲۲ آذر ۱۴۰۲، ۹:۱۰

فرمانده سپاه پارس‌آباد:

مردم پارس‌آباد بی‌صبرانه منتظر میزبانی از ۲ شهید گمنام است

مردم پارس‌آباد بی‌صبرانه منتظر میزبانی از ۲ شهید گمنام است

پارس‌آباد - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پارس‌آباد گفت: شهرستان پارس آباد میزبان ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس خواهند بود و مردم این شهرستان بی صبرانه آماده میزبانی از شهدا است.

سرهنگ پاسدار علی پیرجاهد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: به مناسبت ایام فاطمیه و در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) شهرستان پارس آباد میزبان دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس خواهد بود.

وی ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا، حضور شهدای گمنام در شهرستان پارس آباد را مایه خیر و برکت دانست و گفت: اقتدار، سربلندی، امنیت و عزت این نظام و انقلاب را مرهون خون شهدا هستیم و باید ادامه دهنده راه آن عزیزان باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پارس‌آباد ادامه داد: یکی از شهدای گمنام در شهرک کشت و صنعت مغان و دیگری در روستای ایران آباد شهرستان پارس آباد تشییع و خاکسپاری خواهد شد.

پیرجاهد تاکید کرد: حضور معنویت بخش و بصیرت افزای شهدای گمنام خنثی کننده دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان و معاندین نظام است و از مسئولان می‌خواهیم برای هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن مراسم شهدای گمنام اهتمام ویژه به عمل آورند.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی‌ها آئین استقبال، تشییع و وداع با پیکر مطهر این شهید گمنام در شهرستان پارس‌آباد برگزار می‌شود و مردم مناطق مختلف این شهرستان از فضای روحانی و معنوی معطر به عطر شهادت بهره‌مند خواهند شد.

کد خبر 5965272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha