۲۱ آذر ۱۴۰۲، ۲۳:۰۳

معاون هماهنگ کننده سپاه استان بوشهر:

القای ناامیدی از اهداف دشمنان انقلاب اسلامی است

القای ناامیدی از اهداف دشمنان انقلاب اسلامی است

بوشهر- معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: طرح القای ناامیدی یکی از اهداف مهم دشمنان انقلاب اسلامی است و سابقه تاریخی نیز دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی غضنفری عصر سه شنبه در اختتامیه پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال استان بوشهر، ضمن تقدیر از شرکت کنندگان در این رویداد، اظهار کرد: دشمنان به واسطه رسانه‌های خود اهداف مدنظرشان را در کشورها پیاده می‌کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: رسانه‌های دشمنان مطالب غیر واقعی را به نسل امروز ما انتقال می‌دهند بنابراین دشمنان بدون رسانه‌هایشان هیچ نیستند.

وی افزود: طرح القای ناامیدی یکی از اهداف مهم دشمنان انقلاب اسلامی است و سابقه تاریخی نیز دارد و همه اتفاقات تاریخ اسلام به طریقی با تزریق ناامیدی به ملت‌ها کارشان را اجرا می‌کنند.

وی ادامه داد: جریان‌های رسانه‌ای که به دنبال ناامید کردن ملت‌ها هستند به دنبال سفید نمایی هستند زیرا اشتباه‌های فاحش را به‌گونه‌ای قلمداد می‌کنند که گویا کاری درست است که یکی از مثال‌های واضح آن تطهیر حکومت منحوس پهلوی است.

غضنفری با بیان اینکه دشمن می‌خواهد مردم به توانایی‌ها و پیشرفت‌های خود توجه نکنند، اعلام کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی پروژه‌های بزرگ صنعتی به خصوص در عسلویه شکل گرفته است و شاید تعدادی از نسل امروز ما حتی نسبت به همین پیشرفت‌ها هم آگاه نداشته باشند.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه سیاه نمایی پیشرفت‌ها و تحریف واقعیت‌ها ابزار دیگر دشمنان است، تصریح کرد: رسالت امروز هنرمندان کنشگری فعال نسبت به پیشرفت‌ها است و بر اساس بیانات مقام معظم رهبری، وظیفه اصلی همه ما تزریق امید به جامعه است.

کد خبر 5965296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha