۲۲ آذر ۱۴۰۲، ۰:۰۶

پیکر پاک ۴ شهید گمنام در میاندوآب تشییع می شود

پیکر پاک ۴ شهید گمنام در میاندوآب تشییع می شود

امام جمعه میاندوآب گفت: فردا چهارشنبه مردم شهید پرور و لایتمدار میاندوآب به پیشوازپیکر مطهر شهید گمنام می‌روند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حمید حسن زاده عصر سه شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی میاندوآب افزود: این مراسم فردا چهارشنبه ساعت ۹ صبح از میدان امام تا میدان انقلاب با حضور اقشار مختلف مردم و همچنین عصر هم در مصلی امام خمینی (ره) شب وداع با شهید برگزار خواهد شد.

امام‌جمعه میاندوآب عنوان کرد: تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام هم‌زمان با ایام فاطمیه یک کار فرهنگی است که شاید مؤثرتر از هزاران کار فرهنگی است.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده با اشاره به معطر شدن این شهرستان به عطر شهید گمنام، افزود: شهیدان در راه دفاع از انقلاب، اسلام، قرآن و ولایت از عزیزترین سرمایه زندگانی خویش گذشتند،

امام‌جمعه میاندوآب با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد مکتب شهید و شهادت، اظهار کرد: وقتی معظم له به مکتب حاج‌قاسم اشاره و تبیین می‌کنند، همین یک کلمه می‌تواند در جامعه اثرگذاری فراوانی داشته باشد.

فرماندار میاندوآب نیز در این جلسه با تأکید بر اینکه باید مراسم استقبال از شهید گمنام باعظمت و باشکوه برگزار شود، اظهار کرد: مایه بسی افتخار است که در ایامی که به نام حضرت فاطمه زهرا (س) است، میزبان شهید گمنام باشیم.

محمدرضا رضایی با بیان اینکه همه مسئولان باید دست‌به‌دست هم دهند تا مراسم باشکوه برگزار شود، افزود: همه مسئولان ادارات باید به نحو احسن به وظیفه خود عمل کنند.

وی هم چنین با تأکید بر اینکه باید شهدا را الگوی خویش قرار دهیم، تصریح کرد: ولایت‌مداری ویژگی برجسته شهدا بود و ما نیز باید مانند شهدا ولایت‌مدار باشیم.

کد خبر 5965331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha