۲۲ آذر ۱۴۰۲، ۹:۳۵

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع):

مسوولان باید در مقابل مردم پاسخگو باشند

مسوولان باید در مقابل مردم پاسخگو باشند

ری- تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) گفت: مسوولان باید در مقابل مردم پاسخگو باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی قاضی عسکر صبح چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرری که به ریاست مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرری و با حضور حجت الاسلام سید علی شاهچراغی امام جمعه، ائمه جمعه، بخشداران، شهرداران، اعضای شوراهای اسلامی، دهیاران، رؤسای ادارات و دستگاه‌های اجرایی و فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد، اظهار کرد: موقعیت جمهوری اسلامی در جهان و منطقه بسیار حساس است.

قاضی عسکر تاکید کرد: نقش مدیران در این بین برای ارتباط بیشتر با مردم بسیار مهم است و با دستور و توصیه‌های مقام معظم رهبری، باید برای ارتباط با مردم بیشتر تلاش شود بویژه در ارتباط با نسل جوان که اثر گذاری بیشتری دارد.

وی افزود: مسؤولان باید در مقابل مردم پاسخگو باشند و شیوه حکومت داری را از حضرت امیرالمومنین فرا بگیرند و در مسائل حق و حقوق مردم را زنده نگاه دارند.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) افزود: ما می‌گوئیم نظام اسلامی هستیم پس باید مطابق با قوانین اسلامی و عدالت اقدامات را انجام دهیم و باید برای باز گردن گره کار مردم تلاش جدی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه اقتدار نظام در حضور اکثریت مردم در انتخاب نمایندگان خود است، گفت: مساله انتخابات بسیار مهم است، نظام جمهوری اسلامی ثمره رهبری امام و ریخته شدن خون بیش از ۳۰۰ هزار شهید و فداکاری ده‌ها هزار جانباز و خانواده ایثارگران است پس انتخابات در کشور بسیار اهمیت دارد و حفظ نظام برای همه واجب است. اگر خوب انتخاب کنیم‌نتایج خوب را خواهیم دید.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تاکید کرد: امروز مساله فلسطین و مظلومیت مردم غزه مساله اول جهان است و کشورهای جهان بویژه کشورهای اسلامی وظیفه دارند مقابل ستم و نسل کشی رژیم اشغالگر قدس مواضع روشن و بازدارنده داشته باشند.

کد خبر 5965491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha