۲۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۳۲

رییس هیأت بدمینتون استان زنجان خبر داد؛

حضور سه ورزشکار زنجانی در اردوی استعدادیابی تیم‌ملی بدمینتون

حضور سه ورزشکار زنجانی در اردوی استعدادیابی تیم‌ملی بدمینتون

زنجان- رییس هیأت بدمینتون استان زنجان از حضور سه ورزشکار زنجانی در اردوی استعدادیابی فدراسیون بدمینتون خبر داد.

غلامرضا باقری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه چندی پیش شاهد برگزاری مسابقات استعدادیابی بدمینتون به میزبانی زنجان بودیم، اظهار کرد: در این رقابت‌ها که در بخش پسران و به صورت بازی‌های رفت و برگشت برگزار شد، ورزشکاران تست‌های مختلف آمادگی بدنی، فنی و روحی را پشت سر گذاشتند.

وی با یادآوری اینکه در رقابت‌های استعدادیابی بدمینتون تعداد ۲۲ بازیکن از استان‌های البرز، قزوین و زنجان حضور داشتند، ادامه داد: این رقابت‌ها به منظور انتخاب نفرات برتر برای شرکت در مسابقات بدمینتون پسران زیر ۱۵ سال برگزار شد که قرار است سال آینده به انجام برسد.

این فعال ورزشی، عملکرد بازیکنان زنجانی حاضر در این رویداد را خوب ارزیابی کرد و گفت: با توجه به ماحصل حضور بازیکنان زنجانی در این رقابت‌ها، سه ورزشکار از این استان به نام‌های احسان ناصراحمدی، رادین بهمنی و ماهان مرادی توسط کمیته استعدادیابی فدراسیون گزینش شدند.

رئیس هیأت بدمینتون استان زنجان با تاکید بر اینکه موضوع استعدادیابی در ورزش همواره حرف اول را می‌زند، خاطرنشان کرد: امروزه اکثر جوامعی که به دنبال پیشرفت در حوزه ورزش هستند، مقوله استعدادیابی را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده‌اند؛ چرا که در عرصه رقابت ورزشی که عمر آن بسیار کوتاه است، باید بتوان برای ورزشکاران مدال‌آور، جانشین‌پروری کرد.

کد خبر 5965667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha