۲۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۳۷

فرمانده انتظامی خرم‌آباد:

۸۳۳ میلیارد کالای قاچاق در خرم‌آباد کشف شد

۸۳۳ میلیارد کالای قاچاق در خرم‌آباد کشف شد

خرم‌آباد - فرمانده انتظامی خرم‌آباد از کشف ۸۳۳ میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریال کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ نبی اله قاسمی امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با تلاش و زحمات شبانه‌روزی مأموران انتظامی در این حوزه در بازه زمانی ۹ ماهه گذشته نسبت به مدت مشابه در سال قبل شاهد افزایش چشمگیر کشفیات در حوزه قاچاق کالا بوده‌ایم و کوشش‌ها برای تنگ‌تر شدن عرصه بر قاچاقچیان کالا تا رسیدن به نتیجه مطلوب ادامه دارد.

وی افزود: پلیس خرم‌آباد با تلاش‌های شبانه‌روزی در مبارزه با پدیده بدیمن قاچاق کالا و ارز در سایر حوزه‌ها طی این مدت با کشف ۸۳۳ میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریال کالای قاچاق موفق به رشد ۱۶۰ درصدی کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل شدند که نشان از عزم جدی و راسخ این مجموعه در برخورد با این پدیده شوم دارد.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد، تصریح کرد: با عنایت به اینکه یکی از اولویت‌های مأموریتی فراجا در سال جاری همچون سنوات گذشته مبارزه با قاچاق کالا و ارز است؛ ازاین‌رو موضوع با جدیت در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفته و با عزمی راسخ‌تر با این موضوع برخورد می‌کنند.

سرهنگ قاسمی در ادامه با تأکید بر ضرورت بسیج همگانی در حوزه مقابله با قاچاق کالا، عنوان کرد: تمرکز پلیس در سال جاری مقابله با باندهای عمده تهیه و توزیع قاچاق کالا است.

کد خبر 5965740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha