۲۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۴۰

مدیر بنادر و دریانوردی کیش خبرداد؛

پایان آذرماه آخرین مهلت ثبت شناورها در سامانه دریابانی

پایان آذرماه آخرین مهلت ثبت شناورها در سامانه دریابانی

بندرعباس - مدیر اداره بنادر و دریانوردی کیش گفت: صاحبان شناورهای شخصی و تفریحی تا پایان آذرماه فرصت دارند تا شناورهای خود را در سامانه دریابانی ثبت کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی امامدادی با اشاره به صدور شماره موقت برای شناورهای شخصی و تفریحی در جزیره کیش افزود: کار بازرسی از این شناورها از ۱۷ شهریورماه امسال آغاز شده است،

وی ادامه داد: شناورها از لحاظ فنی، ایمنی، سازه‌ای و موتور بازرسی و در صورت شرایط دریافت فنی و ایمنی مشمول صدور ایمنی و گواهینامه ثبت شناور می‌شوند.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی کیش گفت: مالکان شناورهای شخصی و تفریحی پس از اتمام مراحل بازرسی فنی و ایمنی باید نسبت به دریافت گواهینامه ایمنی اقدام کنند.

امامدادی یادآور شد: براساس این بازرسی‌های شماره موقت برای آنها صادر و پس از دریافت گواهینامه ایمنی از موسسه رده‌بندی که در جزیره کیش واقع شده گواهینامه ایمنی برای شناورها صادر می‌شود.

وی گفت: مالکان شناورها با مراجعه به درگاه واحد خدمات الکترونیک سازمان بنادر و دریانوردی به نشانی sp.pmo.ir نسبت به درج مشخصات مالکیت براساس گواهینامه ایمنی اقدام کنند.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی کیش گفت: صاحبان شناورهای شخصی و تفریحی تا پایان آذرماه فرصت دارند تا شناورهای خود را در سامانه دریابانی ثبت کنند.

امامدادی گفت: شناورهایی که در سامانه بنادر و دریانوردی و دریابانی ثبت نکرده‌اند بدون هویت شناخته خواهند شد و توقیف می‌شوند.

گفتنی است؛ در حال حاضر ۵۷ شناور تفریحی و شخصی در جزیره کیش وجود دارد.

کد خبر 5965759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha