۲۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۵۶

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

تحقق جهاد تبیین از ضرورت های جامعه است

تحقق جهاد تبیین از ضرورت های جامعه است

یاسوج_ مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: تحقق جهاد تبیین از ضرورت های جامعه است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسنعلی عزت‌خواه ظهر چهارشنبه در چهارمین گردهمایی روابط عمومی‌های ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق، کهگیلویه و بویراحمد افزود: راه انداختن جنگ ترکیبی و شناختی دشمن علیه ایران اسلامی را شاهد هستیم.

وی مسأله جهاد تبیین برگرفته از منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب را یکی از ضروریات جامعه دانست و بیان کرد: باید تمامی دستاوردها، خدمات و برکات نظام و انقلاب در تمامی عرصه‌ها بویژه در حوزه تعلیم و تربیت بخوبی برای افکار عمومی جامعه تبیین شود.

عزت خواه افزود: باید دشمن را برای ایجاد فاصله انداختن بین مردم با بدنه نظام، انقلاب و مسؤولان در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذاشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: روابط عمومی‌های آموزش و پرورش باید روایتگر اول بوده و کاهش فاصله‌ها و تحقق اعتمادسازی بین مردم و مسؤولان را سرلوحه کار خویش قرار دهند.

عزت خواه ابراز داشت: روابط عمومی‌های آموزش و پرورش باید اولین، جامع‌ترین، گویاترین و قانع‌کننده‌ترین روایتگر تمامی رویدادهای اداره مربوطه در شهرستان‌ها و مناطق خود بوده، در غیر این صورت کار برای اقناع‌سازی افکار عمومی سخت و منفعلانه خواهد شد.

وی همچنین روابط عمومی‌ها را تسهیل گر امور برای ایجاد ارتباط بین مردم و مسؤولان دانست و گفت: آنها به عنوان وکیل مدافعان آموزش و پرورش، باید پیش تازانه، پیشگیرانه و دفاع در برابر تمامی هجمه‌ها برون و درون سازمانی ایستاده و با اطلاع‌رسانی هنرمندانه و به موقع خودشان برای مردم جاذبه ایجاد کنند.

عزت خواه با اشاره به اینکه در عصر ارتباطات امروز به روابط عمومی قوی، تیزبین و همیشه در صحنه نیازمندیم، افزود: کاستن فاصله‌ها و اعتمادسازی بین مردم و مسؤولان، انعکاس مشکلات مردم و پیگیری برای حل آنها باید سرلوحه کار روابط عمومی‌ها قرار بگیرد.

کد خبر 5965794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha