۲۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۴۳

رییس مرکز بهداشت سنندج:

پلمب ۲واحد صنفی عرضه مواد خوراکی در سنندج /اجرای پویش «ملی سلامت»

پلمب ۲واحد صنفی عرضه مواد خوراکی در سنندج /اجرای پویش «ملی سلامت»

سنندج_ رییس مرکز بهداشت شهر سنندج گفت: در راستای صیانت از حقوق شهروندان؛ ۲ واحد صنفی عرضه مواد خوراکی با کسب مجوز قضایی پلمب شدند.

محمد شاه‌ویسی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای ادامه تشدید نظارت‌ها بر فعالیت اصناف بازرسین این مرکز ۲ باب واحد صنفی عرضه مواد خوراکی را با کسب مجوز قضائی پلمب شدند.

وی بیان کرد: هدف و رسالت این مرکز حفظ سلامت شهروندان فهیم سنندجی در ابعاد و حوزه کاری و خدماتی این مرکز بوده و خواهد بود و هرگونه اهمال و ایراد قابل گذشت و بخشش نبوده و برابر قوانین جاری با متخلفین برخورد خواهد شد.

رئیس مرکز بهداشت سنندج افزود: در طی فعالیت‌های نظارتی و بازرسی بر خدمات اصناف مختلف که همه روزه به صورت مستمر صورت می‌گیرد بازرسین این مرکز ۲ باب واحد صنفی شامل یک سبزی فروشی و یک واحد عرضه محصولات لبنی در شهرک بهاران را به علت قصور و کوتاهی در رعایت موازین و دستورالعمل‌های بهداشتی با کسب مجوز قضائی پلمب کردند.

شاه‌ویسی بیان کرد: این اقدام‌ها در اجرای ماده ۱۳ قانون مواد خوراکی؛ آرایشی و بهداشتی و توزیع مواد غذایی و با کسب مجوز قانون با حضور نماینده قضائی مرکز به انجام رسیده است.

وی همچنین ضمن دعوت از همشهریان سنندجی برای شرکت در پویش «ملی سلامت» گفت: این پویش شامل اندازه‌گیری قند خون و کنترل فشار خون است که در همه مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی به انجام می‌رسد.

وی تصریح کرد: این پویش برای افراد بالای ۱۸ مد نظر بوده و شهروندان می‌توانند با مراجعه به مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی و خانه‌های بهداشت روستای از وضعیت قند خون خود و همچنین از میزان فشار خون خود مطلع شوند.

کد خبر 5965985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha