۲۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۹:۱۹

استاندار مرکزی:

تامین زیرساخت های لازم برای ارتقای ورزش قهرمانی مرکزی ضروری است

تامین زیرساخت های لازم برای ارتقای ورزش قهرمانی مرکزی ضروری است

اراک- استاندار مرکزی گفت: تامین زیرساخت های لازم برای تثبیت و ارتقای جایگاه ورزش قهرمانی در استان مرکزی ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد مخلص‌الائمه بعدازظهر چهارشنبه در آئین استقبال و تجلیل از افتخار آفرینان ورزش کارگری والیبال واگن پارس اراک، قهرمان مسابقات جهانی مکزیک، اظهار کرد: مقوله ورزش از دیدگاه رهبر معظم انقلاب مورد تاکید ویژه است از این رو انتظار است مسئولان امر به این مهم به صورت ویژه بپردازند.

وی تاکید کرد: ظرفیت‌های استان مرکزی از حیث فرهنگ و صنعت برجسته است از این رو می‌توان گفت ایجاد توسعه متوازن در گرو توجه ویژه به این دو مقوله است.

وی ورزش را از محورهای اصلی شاخه حوزه فرهنگ عنوان کرد و افزود: حوزه کارگری واگن سازی استان مرکزی در مسابقات قهرمانی مکزیک خوش درخشیدند از این رو تقویت و توجه به ورزش کارگری همچنین دانشجویی مورد توجه ویژه قرار گیرد.

مخلص الائمه با اشاره به رتبه‌ای برتر و برجسته استان مرکزی به لحاظ میزان اشتغال و تنوع محصولات صنعتی گفت: چنانچه دولت زیرساخت‌های لازم برای ارتقا و تقویت ورزش را فراهم کند افتخارآفرینان همچون جامعه کارگری این واحد تولیدی استان، به طور حتم حماسه می‌آفرینند.

استاندار مرکزی تاکید کرد: این واحد تولیدی در سال‌های گذشته با مشکلات زیادی در حوزه تولید مواجه بود اما اکنون چرخ تولید در این شرکت به حرکت درآمده و انتظار است واحدهای تولیدی استان حوزه ورزش را زیر چتر حمایتی خود قرار دهند.

وی تاکید کرد: امید است حماسه آفرینی‌ها تداوم داشته باشد و حلقه مدیریتی استان نیز، به طور حتم زیرساخت‌های لازم را برای تثبیت و ارتقای جایگاه قهرمانی این تیم و سایر تیم‌های ورزشی استان فراهم می‌کنند.

۶۰ درصد جمعیت شاغل استان تحت پوشش بیمه اجباری هستند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی در این آئین بیان کرد: جمعیتی بالغ بر ۲۳۴ هزار نفر تحت پوشش بیمه اجباری هستند که حدود ۶۰ درصد از جمعیت شاغل استان مرکزی است.

جمشید امیدی افزود: جمعیت کارگری استان مرکزی نسبت به سال گذشته ۳ و ۲ دهم درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه در استان مرکزی ورزش کارگری مورد توجه ویژه باشد چرا که تاکنون افتخارات زیادی کسب کردند اما مقام قهرمانی برای اولین بار در استان مرکزی رقم خورده است که جای تقدیر دارد.

کد خبر 5966280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha