۲۲ آذر ۱۴۰۲، ۱۹:۱۷

معاون استاندار خراسان جنوبی:

همه پروژه های خراسان جنوبی باید پیوست پدافند غیرعامل داشته باشد

همه پروژه های خراسان جنوبی باید پیوست پدافند غیرعامل داشته باشد

بیرجند- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: همه پروژه ها استان باید پیوست پدافند غیر عامل داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا طالبی امروز چهارشنبه در شورای پدافند غیر عامل استان گفت: دستگاه‌های که در حوزه پدافند غیر عامل اعتباری دارند، باید برنامه‌های خود را در این خصوص با هماهنگی دفتر پدافند غیر عامل استانداری اجرا و تأیید لازم در این زمینه را هم دریافت کنند.

وی بیان کرد: همه پروژه‌های که در خراسان جنوبی اجرا می‌شوند باید پیوست پدافند غیر عامل داشته باشند تا در اجرای این پروژه‌ها حداقل های پدافندی و امنیتی رعایت شود.

وی با اشاره به اینکه سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور در روزهای آینده به استان سفر خواهد کرد، افزود: باید از این سفر به بهترین شکل بهره برداری کنیم و انتظار این است که مصوبات شورای پدافند غیر عامل استان بعد از ابلاغ، توسط دستگاه‌های مربوط اجرا شوند.

شایان ذکر است که در ادامه این جلسه مقرر شد سازمان جهاد کشاورزی استان از واحدهای دامداری خراسان جنوبی بخواهد که نسبت به واکسیناسیون تب برفکی دام‌های خود اقدام کنند.

همچنین مصوب شد هماهنگی‌های لازم برای بازدید رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور از صنایع و معادن استان انجام شود.

مقرر شد با توجه به اینکه قرار است رزمایش پدافند غیر عامل در کویر تایر برگزار شود، سازمان صمت استان هماهنگی‌های مورد نظر را انجام دهد.

همچنین مصوب شد بر اساس ابلاغ شورای امنیت کشور، معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور و همه ابلاغ‌های دستگاه‌های بالا دستی، استعلام از دفتر پدافند غیر عامل استانداری در دستور کار قرار گیرد.

در این جلسه بر افزایش آمادگی استان برای مقابله با موضوع‌های پدافندی و ایجاد زیرساخت‌های مورد نظر نیز تاکید شد.

کد خبر 5966288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha