۲۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۷:۵۰

استاندار همدان خبر داد:

تخصیص اعتبار برای تکمیل یادمان سیدجمال‌الدین اسدآبادی

تخصیص اعتبار برای تکمیل یادمان سیدجمال‌الدین اسدآبادی

همدان- استاندار همدان از تخصیص ۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل یادمان سیدجمال‌الدین اسدآبادی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاسمی‌فرزاد در جلسه‌ی هیأت‌امنای بنیاد سیدجمال‌الدین اسدآبادی، گفت: پنج میلیارد تومان از اعتبارات فرهنگی سفر رئیس‌جمهور محترم برای تکمیل یادمان سیدجمال‌الدین اسدآبادی و تملک املاک واقع در طرح یادمان به صورت صددرصدی تخصیص یافته است.

وی افزود: در سفر پرخیر و برکت رئیس‌جمهور محترم بیست میلیارد تومان اعتبار فرهنگی و هنری در نظر گرفته شده بود که پنج میلیارد تومان آن به اسدآباد واگذار شد و پنج میلیارد تومان دیگر نیز برای این شهرستان پیش‌بینی شده است.

استاندار همدان گفت: از اقداماتی که سال گذشته در راستای معرفی و تجلیل از سیدجمال‌الدین اسدآبادی انجام شد، قدردانی می‌کنم.

قاسمی فرزاد خاطرنشان کرد: ریشه‌ی حرکتی که در کشورهای اسلامی وجود دارد و حتی در تفکرات انقلاب شکوهمند اسلامی ایران نیز دیده می‌شود؛ از تفکر و شخصیت گران‌قدر سیدجمال‌الدین اسدآبادی آغاز شده است.

وی ادامه داد: تدوین دانشنامه مفاخر استان همدان و معرفی شخصیت‌های برجسته و اثرگذار در تاریخ همدان، بسیار حائز اهمیت است و می‌توانیم با همراهی بنیاد ایران‌شناسی و انجمن آثار و مفاخر کشور، یک دانشنامه از مفاخر برجسته‌ی استان همدان تهیه و تدوین کنیم.

کد خبر 5966597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha