۲۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۲۸

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد:

آب آشامیدنی پایدار بخش لاران در کوتاه‌ترین زمان حل شود

آب آشامیدنی پایدار بخش لاران در کوتاه‌ترین زمان حل شود

شهرکرد -شورای اداری لاران با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری بر گزار و پیشنهادهایی از جمله تأمین آب آشامیدنی پایدار و توسعه گلخانه در این بخش مصوب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی حیدری صبح امروز در شورای اداری لاران، با تصویب خروج دامداری‌های سورشجان هارونی و سودجان به خارج این شهرها و توسعه گلخانه در بخش لاران برای ایجاد اشتغال و تولید محصولات متنوع گفت: ارمغان این سفرهای شهرستانی و دیدن طرح‌های مختلف در گوشه گوشه استان توزیع عادلانه اعتبارات و زدودن غبار محرومیت از چهره چهارمحال و بختیاری است.

وی بر تسریع تکمیل طرح‌های نیمه تمام از جمله ساخت استخر سورشجان، زمین چمن بخش لاران و پیگیری تأمین سفر از محل اعتبارات سفر رئیس جمهوری تاکید کرد و گفت: حجت بر مدیران برای پیگیری طرح‌های نیمه تمام شده است.

حیدری با تاکید بر نوسازی مدارس دور دست به ویژه روستایی بخش لاران افزود: اعتبارات مناسبی برای نوسازی / بهسازی و دیوار کشی مدارس روستایی این بخش اختصاص یافته که مدیران باید پیگیری کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری تأمین اعتبارات برای ساماندهی گلزار شهدا و پرداخت تسهیلات اشتغالزایی ساخت مسکن و جوانی جمعیت را از دیگر مصوبات شورای اداری بخش لاران بیان کرد و افزود: دور بعدی سفر مصوبات قبلی پیگری می‌شود و اهمال کاری مدیران در رفع موانع و پیگیری مشکلات پذیرفتنی نیست.

حیدری بنیاد مسکن استان را مکلف کرد زمین برای ساخت واحدهای مسکن ملی در روستاها و شهرهای کمتر از ۲۵ هزار نفر جمعیت زمین تأمین کند.

وی با بیان اینکه روشنایی معابر و جاده‌های بخش لاران تأمین می‌شود گفت: مردم استان چهارمحال و بختیاری که در تمام عرصه‌های انقلاب اسلامی سنگ تمام گذاشته‌اند شایسته خدمت صادقانه است و این مسئولیت دولتمردان را بیشتر می‌کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری یادآور شد: استان به کارگاه سازندگی از دو سال گذشته تا الان تبدیل شده و اعتبارات مناسبی در سفر استانی رئیس جمهور مصوب شده است.

وی افزود: از تمام ظرفیت‌های ملی و استانی برای توسعه چهارمحال و بختیاری بارگیری خواهد شد و مدیران به مردم قول می‌دهند فقط روی خدمت صادقانه متمرکز کنند و از حاشیه پردازی بپرهیزند.

استاندار رشد ۸ پله‌ای در کاهش آمار بیکاری چهارمحال و بختیاری را یادآور شد و گفت: اردوی جهادی خدمت به مردم برای اشتغال زایی، رونق اقتصادی و شکوفایی استان تشکیل شده است.

حیدری افزود: دور جدید سفرها به محروم‌ترین شهر و روستا در هر شهرستان نمونه بارز این اردوی جهادی است.

کد خبر 5966665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha