۲۴ آذر ۱۴۰۲، ۹:۳۴

عضو شورای اسلامی شهر کاشان مطرح کرد؛ 

اهمیت برپایی نماز جماعت در ادارات کاشان

اهمیت برپایی نماز جماعت در ادارات کاشان

کاشان - عضو شورای اسلامی شهر کاشان بر اهمیت برپایی نماز جماعت در ادارات کاشان و لزوم توجه مسئولان به جایگاه نماز تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی نادعلی شامگاه پنج شنبه در هشتمین نشست شورای امربه معروف و نهی از منکر شهر کاشان، ضمن تسلیت ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا (س) اظهار داشت: در آیات و روایت بسیار زیادی به اهمیت برپایی نماز اول وقت به‌ویژه نماز جماعت تاکید شده و همواره نیز این موضوع مورد توجه بوده است که کار نباید مانعی برای تأخیر در برپایی نماز باشد.

وی ابراز داشت: تأمین اعتبار برای ساخت و ایجاد نمازخانه در پارک‌ها و بوستان‌های سطح شهر، پخش اذان در میادین اصلی شهر، برپایی نماز جماعت در پارک‌های سطح شهر به ویژه در ایام نوروز و گلابگیری از موضوعاتی است که به آن پیشتر توسط مدیریت شهری کاشان پرداخته شده است.

عضو شورای اسلامی شهر کاشان تصریح کرد: تسهیل ارتباطات مؤثر، ارتقای فرهنگ سازمانی، تقویت رفتارهای شهروندی سازمان و ارتقای معنویت در سازمان‌ها از جمله نقش‌های مؤثر اقامه نماز در ادارات و سازمان‌ها است.

وی ضمن قدردانی از دست اندرکاران ستاد اقامه نماز گفت: اقامه نماز، موجبات افزایش وجدان‌کاری و تعهد سازمانی را فراهم آورده و در نهایت منجر به ارتقا بهره‌وری در سازمان‌ها و ادارات می‌شود.

کد خبر 5967193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha