۲۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۵۶

امام جمعه قزوین:

جایزه صلح به جلادترین آدم‌ها تقدیم می‌شود

جایزه صلح به جلادترین آدم‌ها تقدیم می‌شود

قزوین- امام جمعه قزوین گفت: انقلاب اسلامی زمینه ساز انقلاب علمی در کشور بود و پس از انقلاب نیز استعداد علم و تحقیق در ملت ما از متوسط جهان بیشتر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی (ص) برگزار شد، اظهار کرد: حب و علاقه به حضرت فاطمه به معنای این است که به دنبال ترویج فرهنگ فاطمی در جامعه باشیم.

وی با بیان اینکه مبارزه صهیونیست‌ها مبارزه با فرهنگ فاطمی است، افزود: در مکتب فاطمه (س) دیگران بر خود فرد مقدم هستند اما صهیونیست‌ها معتقدند همه چیز باید برای آن‌ها باشد.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه حضرت فاطمه (س) در قیامت از محبین خود دستگیری می‌کند، اضافه کرد: محبت حضرت فاطمه (س) ما قوّت و جرأت عبور از پل صراط را می‌دهد.

وی تاکید کرد: جنایت‌هایی که در کشورهای دنیا نسبت به شیعیان و مسلمانان اتفاق می‌افتد دشمنی با حضرت فاطمه (س) و اهل بیت است و بدون شک موجب خشم و غضب الهی خواهد بود.

آیت الله عابدینی با اشاره به فرارسیدن روز پژوهش تاکید کرد: انقلاب اسلامی زمینه ساز انقلاب علمی در کشور بود و پس از انقلاب نیز استعداد علم و تحقیق در ملت ما از متوسط جهان بیشتر شده است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی به سرعت برای فتح قله‌های علم، دانش و پیشرفت حرکت می‌کند، عنوان کرد: آینده نظام اسلامی به برکت دانشمندان متدین و متعهدمان روز به روز روشن‌تر و آبادتر خواهد بود.

امام جمعه قزوین با اشاره به فرارسیدن روز حمل و نقل از زحمات راهداران در جاده‌ها تقدیر کرد و گفت: آن‌هایی که صادقانه خدمت می‌کنند مشمول لطف و عنایت خداوند خواهند شد.

وی با اشاره به فرارسیدن روز عاری از خشونت و افراط‌گری تاکید کرد: برنده جایزه صلح نوبل خود دینامیت را پایه گذاری کرد و امروز هم می‌بینیم که بزرگترین جنایتکاران و تبهکاران عالم همچون اسحاق رابین، شیمون‌پرز، اوباما و سان‌سوچی این جایزه به اصطلاح صلح را از آن خود کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه در دنیایی زندگی می‌کنیم که جایزه صلح به جلادترین آدم‌ها تقدیم می‌شود، تصریح کرد: کسانی که تلاش کردند تا چهره صهیونیست‌ها تطهیر شود برندگان اصلی جایزه صلح نوبل شده‌اند.

وی با اشاره به شهادت مرزبانان کشورمان در حادثه تروریستی راسک گفت: عوامل صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی ضربه می‌خورند و در جاهای دیگر مجبور به انتقام‌گیری هستند.

آیت الله عابدینی با بیان اینکه راه شهدا ادامه خواهد داشت، اضافه کرد: این شهدای مظلوم جان خود را برای پاسداری از امنیت ملت، اسلام و دین تقدیم کرده‌اند.

کد خبر 5967509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha