۲۴ آذر ۱۴۰۲، ۲۲:۰۵

معاون وزیر ورزش و جوانان:

۵۰۰۰ شهید ورزشکار در کشور تقدیم شده است

 ۵۰۰۰ شهید ورزشکار در کشور تقدیم شده است

بابل- معاون وزیر ورزش و جوانان از تقدیم پنج هزار شهید ورزشکار در کشور خبر داد و گفت: یک پنجم این شهیدان مربوط به استان مازندران است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد پولادگر جمعه شب در یادواره ۲۰۰ شهدای ورزشکار شهرستان بابل در محل استادیوم آزادی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: امروز نسل جوان ما نیاز به الگو، اسطوره و قهرمان‌های واقعی دارند و شهدا، قهرمانان واقعی ما هستند و باید به نسل جوان امروزی معرفی شود.

وی تصریح کرد: شهدا قهرمان‌های ماندگاری هستند که همیشه در دل مردم به یادگار می‌مانند و می‌توانند برای جوانان ما الگوهای مناسب و چراغ راه باشند.

پولادگر ادامه داد: اسطوره‌هایی که در گذر زمان از طریق مردم خلق می‌شوند، ارزش پیدا می‌کنند و به جای فراموشی در عمق تاریخ، به ادبیات مردم راه پیدا کرده و روز به روز مورد توجه قرار می‌گیرند و شهدا قهرمان‌هایی هستند که همیشه در میان مردم قهرمان باقی می‌مانند

معاون وزیر ورزش وجوانان با اشاره به جایگاه والای خانواده شهدا عنوان کرد: درست است که شهدا جانشان را داده‌اند اما خانواده‌های شهدا تعلق و وجودشان و همچنین ثمره زندگیشان را دادند.

پولادگر با اشاره به تقدیم پنج هزار شهید ورزشکار در کشور اذعان کرد: یک پنجم این شهدا مربوط به استان مازندران و یک پنجم آن نیز مربوط به این شهرستان پهلوان خیز بابل است.

کد خبر 5967663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha