۲۵ آذر ۱۴۰۲، ۲۰:۴۲

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان خبر داد؛

بهره برداری از خانه کشتی جدید و استخر دولتی آستارا تا هفته آینده

بهره برداری از خانه کشتی جدید و استخر دولتی آستارا تا هفته آینده

آستارا- مدیر کل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به اتمام ساخت سکوی دوم تماشاگران استادیوم وحدت تا پایان سال گفت: خانه کشتی جدید و استخر دولتی آستارا به زودی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

جهانبخش آرمان در حاشیه بازدید از روند پیشرفت زیرساخت‌های ورزشی در آستارا در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بازدیدی داشتیم از روند اجرای پروژه‌های ورزشی در دست اقدام در مجموعه ورزشی وحدت آستارا، سکوی تماشاگران استادیوم و شرایط اجرایی از نزدیک بازدید شد، بتن‌ریزی سکو بعد از ایام شهادت حضرت زهرا (س)، انجام می‌شود و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال بحث اسکلت سکوی تماشاگران تمام شود و سپس صندلی‌های تماشاگران نصب شود تا هواداران خونگرم آستارایی تیم‌های مورد علاقه خودشان را با جمعیت بیشتری تشویق کنند.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان عدم وجود سیستم فاضلاب شهری را دلیل تأخیر در بهره برداری از استخر دولتی تازه افتتاح شده مجموعه ورزشی وحدت دانست.

وی افزود: پیمانکار پروژه در این راستا تلاش کرد تا مشکل حل شود و در بازدیدی که امروز داشتیم دوباره شرایط بررسی شد و امیدواریم تا پایان هفته آینده به اتمام برسد و استخر مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.

آرمان به اختصاص و تجهیز سالن تختی مجموعه وحدت به ورزش کشتی اشاره کرد و گفت: همه رشته‌های ورزشی برای ما مهم است، یکی از رشته‌هایی که ما بر اساس آمایش سرزمینی دنبال می‌کنیم کشتی است، آستارا همیشه حرف‌های زیادی در ورزش کشتی برای گفتن داشته و قهرمانان خوبی تحویل جامعه کشتی ایران و استان داده است.

وی ادامه داد: سالن تختی به عنوان خانه کشتی اختصاص داده شد و تجهیزات مورد نیاز تأمین شد تا به امید خدا در آینده تحول خوبی در رشته کشتی شهرستان ایجاد شود و رویدادهای بین‌المللی استانی را در این شهرستان برگزار کنیم.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به وضعیت دیگر اماکن ورزشی آستارا گفت: سایر اماکن ورزشی شرایط خوبی دارد، بعضی‌ها نیاز به بازسازی و ترمیم دارند اما خط قرمز ما نگهداری اماکن بیت‌المال است و در این زمینه با کسی تعارف نداریم.

کد خبر 5968540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha