۲۶ آذر ۱۴۰۲، ۸:۵۴

مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل:

لوازم جانبی موبایل قاچاق در اردبیل کشف و ضبط شد

لوازم جانبی موبایل قاچاق در اردبیل کشف و ضبط شد

اردبیل- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: کشف لوازم جانبی موبایل قاچاق در اردبیل با تلاش و همت پلیس اقتصادی انجام و پرونده به تعزیرات ارجاع داده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی رحیمی‌آذر شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با بررسی این پرونده قاچاقچیان به بیش از یک میلیارد ریال جریمه مالی محکوم شده تا کالای قاچاق نیز ثبت و ضبط شود.

وی تصریح کرد: پرونده لوازم جانبی موبایل قاچاق به ارزش ۳۸۱ میلیون ریال در شعبه دوم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی اردبیل مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: شعبه پس از بررسی و با توجه به مدارک موجود، اتهام انتصابی را محرز و متهمان را به ضبط کالاهای کشف شده محکوم کرد.

رحیمی‌آذر افزود: در کنار ضبط کالای کشف شده، قاچاقچیان به پرداخت یک میلیارد و ۱۱۸ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: با گزارش مأموران نیروی انتظامی در مورد کشف لوازم جانبی موبایل قاچاق از یک اتوبوس مسافربری، پرونده این تخلف بعد از رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

رحیمی‌آذر اضافه کرد: تلاش ما بر این بوده تا در کوتاه‌ترین زمان به این پرونده‌ها رسیدگی شده و احکام مورد نظر نیز صادر شود تا درس عبرتی برای دیگر سوداگران و قاچاقچیان باشد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل بیان کرد: تعزیرات حکومتی سعی دارد تا با دقت و حساسیت به این پرونده‌ها رسیدگی کرده و احکام لازم را نیز به سرعت صادر کند تا روند رسیدگی و اجرای احکام نیز به شکل مطلوب و در موعد مقرر به انجام برسد.

کد خبر 5968617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • بهرام IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۶
      0 0
      سلام همه چی توایران تولید نمیشه ازبرادران چینی واطراف کشور میاد.تازه اگر جنس خوب ودرجه یک تولید بشه که باقیمت خدا میدونه .‌‌‌‌‌..؟اینطوری نمیشه .راننده بیچاره با گرانترین زمان دست وپنچه نرم میکنه .یه بسته که ۲۰۰تومن کرایه میگیره .....میاد توراه هم اینطوری اسیربشه.تایرایرانی هرروز شاهد گران ترشدن ...