۲۵ آذر ۱۴۰۲، ۲۳:۱۷

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالدران:

ولایتمداری یکی از ویژگی‌های بارز حضرت فاطمه زهرا (س) بود

ولایتمداری یکی از ویژگی‌های بارز حضرت فاطمه زهرا (س) بود

ارومیه - مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالدران گفت: ولایتمداری و دفاع از آن یکی از ویژگی‌های بارز حضرت فاطمه زهرا (س) بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد قنبری شنبه شب در همایش فاطمیون با موضوع تبیین مکتب حضرت زهرا (س) و حاج قاسم سلیمانی که در روستای قرمزی داش چالدران برگزار شد، افزود: آنچه باعث عزت و ماندگاری شهید حاج قاسم سلیمانی در میان جهانیان شده است ولایتمداری و اتصال قلبی و روحی با ولایت و مطیع محض امر، ولی فقیه بوده است.

وی همچنین با اشاره به ویژگی‌های بارز حضرت فاطمه زهرا (س) افزود: فاطمه زهرا (س) اولین شهیده راه ولایت و شخصیت ممتاز و برجسته‌ای است که در دوران عمر کوتاه خود همیشه در خدمت و مسیر ولایت بوده است.

حجت الاسلام قنبری حضرت فاطمه را الگویی جهانی و ابدی برای مسلمانان معرفی کرد و خاطرنشان کرد: باید شخصیت زهرا (س) روزبه‌روز برای ما روشن شود، چون هیچ موقع ما نمی‌توانیم شناخت کامل از زهرا پیدا کنیم و تنها کسانی که شناخت کامل از حضرت زهرا دارند معصومین (ع) هستند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه چالدران با تأکید بر این مطلب که ولایتمداری و دفاع از آن یکی از ویژگی‌های بارز حضرت فاطمه زهرا (س) بود، گفت: ایشان به ما آموختند که هر شرایط و جایگاهی که داشته باشید بحث ولایت و حفاظت از حریم ولایت مهم بوده و همه باید از جایگاه ولایت جانب‌داری و حمایت کنند.

کد خبر 5968622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha