۲۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۱۹

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فلارد خبر داد؛

شانه‌سازی جاده‌های این شهرستان برای ایمنی بیشتر

شانه‌سازی جاده‌های این شهرستان برای ایمنی بیشتر

شهرکرد-رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فلارد گفت: ایمنی محورهای مواصلاتی فلارد که محل تردد خودروهای سبک و سنگین از فلات مرکزی به جنوب کشور است با پایان شانه سازی بیشتر شود.

محمد کریمی در گفت و گو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه ۶ هزار و ۵۰۰ متر از محورهای شهرستان فلارد شانه سازی و تعریض شده است، اظهار کرد: فلارد در محور مواصلاتی فلات مرکزی به جنوب کشور قرار دارد و جاده‌های این شهرستان پرتردد است.
وی خاطرنشان کرد: طرح شانه سازی و تعریض محورهای شهرستان فلارد بطور شبانه روزی برای مدیریت بهتر عبور و مرور خودروها، کاهش خطر تصادفات و آسودگی خاطر بیشتر رانندگان و مسافران اجرا شد.
کریمی همچنین گفت: تعمیر تیغه‌های برف روب، دستگاه‌های شن و نمک‌پاش و زنجیر چرخ‌های ماشین آلات برف روبی برای جلوگیری از خطرات احتمالی در زمستان پایان یافته است.
وی بیان داشت: ۱۶ کارمند در ۲ راهدارخانه شهرستان فلارد با ۱۴ دستگاه سبک و سنگین مشغول خدمت‌رسانی در جاده‌های شهرستان هستند.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان فلارد افزود: تا کنون خرید و ذخیره ۲۶۰ تن نمک و ۱۲۱ تن شن، خط کشی تمام محورهای اصلی و دو محور فرعی به طول ۷۹ کیلومتر و تنقیه ۱۰ دهنه پل توسط پیمانکار و ۱۵ دهنه پل انجام شده است.
وی گفت: تنظیم و اصلاح ۴۵ هزار و۹۰۰ متر قنو، ریزش برداری ۲۷ هزار و ۵۰۰ متر، نصب ۱۷۰ تابلو و علائم و جمع آوری گاردریل‌های فرسوده و نصب ۴۱۰ متر حفاظ کنار جاده جدید در حاشیه محورها از دیگر اقدامات ایمن سازی جاده‌ای در این شهرستان است.
کد خبر 5969468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha