۲۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۰۴

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه خبر داد؛

اعلام جایگاه‌های سوخت فعال در استان کرمانشاه

اعلام جایگاه‌های سوخت فعال در استان کرمانشاه

کرمانشاه- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه از اعلام جایگاه‌های سوخت فعال در استان کرمانشاه خبر داد.

پیمان بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر به تشریح آخرین وضعیت جایگاه‌های سوخته استان اشاره و اظهار کرد: استان کرمانشاه مجموعاً ۱۳۱ جایگاه سوخت فعال داشته که هم اکنون بر اثر بروز اختلال‌های پیش آمده برخی از آنها از ارائه خدمات به مراجعه کنندگان معذور هستند.

وی افزود: با وجود اینکه در تمامی جایگاه‌ها یک نازل فعلاً وجود دارد اما در حال حاضر از ۱۲۶ جایگاه مجهز به سامانه هوشمند سوخت تعداد ۵۰ جایگاه به طور کامل در تمام بخش‌ها رفع نقص شده و بدون خلل در حال ارائه سوخت هستند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه به اسامی جایگاه‌های ارائه دهنده سوخت در استان اشاره و تصریح کرد: جایگاه‌های سوخت میلاد، چغامیرزا، صادقی، احیایی، طهماسبی، نصرت مرادی، مهدی، پردیس، هاشمی، پیر کاشان و عدالت از جمله جایگاه‌های فعال در شهر کرمانشاه هستند که شهروندان می‌توانند با مراجعه به آنها تا زمان فعالیت سایر جایگاه‌ها سوخت مورد نیاز خود را تأمین کنند.

بهرامی ادامه داد: جایگاه سوخت شرکتی، نظری، سومار، طاق گرا و راهیان نور در شهرستان قصرشیرین، جایگاه صالحی در شهرستان سرپل ذهاب، جایگاه سوخت قادری در شهرستان پاوه، جایگاه اورامانات در شهرستان پاوه، جایگاه سوخت محمودی در شهرستان روانسر در نیز در حال فعالیت بدون نقص و اختلال هستند.

وی خاطر نشان کرد: جایگاه سوخت قائم در شهرستان سنقر، عزیزی در شهرستان صحنه، جایگاه سوخت زوار در حمیل، جایگاه سوخت آسمان در جاده کوزران، جایگاه سوخت گلستان در بیستون، جایگاه سوخت میلاد در منطقه باینگان و جایگاه سوخت زیتون در شهرستان گیلانغرب از دیگر جایگاه‌ها فعال در شهرستان‌ها هستند.

کد خبر 5970059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha