۲۷ آذر ۱۴۰۲، ۱۹:۰۲

غیرحضوری‌شدن مدارس شهر کاشان و آران و بیدگل در روز سه‌شنبه

غیرحضوری‌شدن مدارس شهر کاشان و آران و بیدگل در روز سه‌شنبه

کاشان-مدارس شهر کاشان و شهرستان آران و بیدگل برای سه شنبه غیرحضوری شد.

منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به افزایش غلظت آلاینده‌ها در هوا اظهار داشت: با توجه به تصمیم اتخاذ شده در کمیته اضطرار استان اصفهان، فردا سه شنبه ۲۸ آذرماه تمام مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش در شهرهای کاشان و همچنین شهرستان آران و بیدگل به صورت غیرحضوری برگزار خواهند شد.

وی ابراز داشت: مهد کودک‌ها، پیش دبستانی و مدارس استثنایی نیز در شهر کاشان و شهرستان آران و بیدگل تعطیل ولی دانشگاه‌ها باز و حضوری است.

مدیرکل بحران استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: افرادی دارای بیماری زمینه‌ای، قلبی و عروقی، زنان باردار و مادران شاغلی که فرزند زیر شش سال و مقطع ابتدایی دارند می‌توانند با موافقت مدیر خود از مرخصی استفاده و یا به صورت دورکاری فعالیت نمایند.

وی گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی موظف است از تردد خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی به طور جدی جلوگیری نماید.

شیشه فروش تاکید کرد: شهرداری شهر کاشان و شهرهای شهرستان آران و بیدگل نیز موظف هستند از هرگونه انجام عملیات آسفالت و سوزندان شاخ و برگ درختان خودداری نموده و اداره محیط زیست نیز به صورت مستمر بر وضعیت آلایندگی صنایع نظارت داشته باشند.

وی تاکید کرد: از تمامی شهروندان به ویژه افراد دارای بیماری زمینه‌ای، زنان باردار و کودکان می‌خواهیم که از حضور در سطح شهر خودداری و در صورت حضور ضروری از ماسک‌های استاندارد استفاده کنند.

کد خبر 5970238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha