۲۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۳:۳۹

استاندار سمنان:

موقوفات استان سمنان به سمت نیازهای روز جامعه سوق پیدا کند

موقوفات استان سمنان به سمت نیازهای روز جامعه سوق پیدا کند

سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه وقف یکی از ظرفیت‌های ویژه استان محسوب می‌شود، گفت: نیاز داریم که امروز موقوفات استان به سمت نیازهای روز جامعه سوق پیدا کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی ظهر سه شنبه در دیدار با مدیرکل اوقاف استان سمنان در دفتر خود در استانداری سمنان خواستار به روز رسانی نیات موقوفات شد و تاکید کرد: نیات مورد نیاز جامعه ترویج شود.

وی با بیان اینکه مردم استان سمنان در وقف پیشگام هستند، افزود: آثار و برکات خدمات اوقاف از محل موقوفات و بقاع متبرکه در استان سمنان مشهود است.

استاندار سمنان با اشاره به سابقه فرهنگی مردم این استان بیان کرد: نوع دوستی مردم استان را می‌توان از موقوفات و درایتی که واقفان نسبت به نیازهای استان داشته‌اند، مشاهده کرد.

هاشمی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت وقف می‌بایست مد نظر مسئولان امر قرار گیرد، گفت: واقفان نیک‌اندیش از دیرباز بر اساس نیاز روز جامعه موقوفاتی را ایجاد کردند که ارزشمند است اما بازهم باید این رویه ترویج شود.

وی با بیان اینکه استان سمنان در موقعیتی قرار گرفته که بتواند به زائران رضوی خدمت کند، گفت: در زمینه خدمت به زائران بقاع متبرکه استان همواره به خوبی عمل کرده است.

کد خبر 5970898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha