۲۹ آذر ۱۴۰۲، ۹:۲۳

با حکم تعزیرات حکومتی؛

نانوای بیله‌سواری نقره داغ شد

نانوای بیله‌سواری نقره داغ شد

اردبیل- با حکم تعزیرات حکومتی نانوای متخلف در بیله‌سوار نقره داغ شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل شامگاه سه‌شنبه در جلسه بررسی آخرین وضعیت توزیع آرد و نان در اردبیل، اظهار کرد: با گزارش تخلف یک نانوا در بیله‌سوار، فرد متخلف به اتهام خرید و فروش آرد یارانه‌ای به پرداخت یک میلیارد و ۹۷۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

علی رحیمی‌آذر از خرید و فروش خلاف ضوابط و مقررات و توزیع ۶۵ کیسه آرد به ارزش بیش از ۳۹۴ میلیون ریال در شهرستان بیله‌سوار خبر داد.

وی تصریح کرد: پرونده واحد صنفی نانوایی متخلف به اتهام خرید و فروش آرد یارانه‌ای به ارزش ۳۹۴ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال در شعبه اول تعزیرات حکومتی بیله‌سوار رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل گفت: شعبه با توجه به مدارک و مستندات در پرونده، تخلف انتصابی را محرز و متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۹۷۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

رحیمی‌آذر افزود: فرمانده انتظامی بخش جعفرآباد گزارش نانوای متخلف به اتهام خرید و فروش خلاف ضوابط و مقررات توزیع آرد یارانه‌ای را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی بیله‌سوار ارسال کرده بود که پرونده در سریع‌ترین زمان مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.

وی برخورد قاطع تعزیرات را با تخلفات صنفی به ویژه در حوزه نان و خرید و فروش آرد یارانه‌ای یادآور شد و خاطرنشان کرد: به هیچ وجه گذشتی متوجه متخلفان نخواهد بود و ما با قوت و قدرت با افراد سودجو در این حوزه برخورد می‌کنیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل بیان کرد: با نظارت‌های مستمر و همراهی فرمانداران وضعیت مطلوبی را در تهیه و توزیع آرد و پخت نان شاهد هستیم ولی همچنان سعی ما بر این است تا جلوی تخلفات احتمالی را گرفته و اجازه ندهیم تا مردم در خرید نان خود دچار مشکل شوند.

کد خبر 5971476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha