۲۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۴۵

معاون امور استان‌های صدا و سیما:

اندیشه اسلامی از مرزهای ایران فراتر رفته است

اندیشه اسلامی از مرزهای ایران فراتر رفته است

زنجان-معاون امور استان‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: اندیشه اسلامی از مرزهای ایران اسلامی فراتر رفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن عابدینی ظهر چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیران‌کل صدای و سیمای مرکز زنجان، با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی در اکثر حوزه‌ها به ویژه عرصه علمی و نظامی به دستاوردهای درخشانی دست یافته است، اظهار کرد: همین اقتدار و بالندگی باعث شده است تا استکبار جهانی دشمنی با ایران را در پیش بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه امروز وظیفه همه ما حفاظت از دستاوردهایی است که در طول چهار دهه گذشته به دست آمده است، افزود: یکی از بخش‌هایی که می‌تواند نقش تعیین کننده‌ای در حفظ این دستاوردها داشته باشد، رسانه است؛ چرا که رسانه قادر است در مقابل توطئه‌چینی دشمنان نظام مقابله کرده و دستاوردهایی را که تا به امروز به دست آمده است را تبیین کند.

عابدینی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های دشمنان انقلاب اسلامی، تحقق قدرت تمام‌عیار ایران در بُعد فرهنگی است، ادامه داد: با توجه به اینکه دشمنان نظام تاب و تحمل چنین قدرتی را از ایران اسلامی ندارند، از این رو تلاش می‌کنند تا دستاوردهای نظام را کم‌اثر و ناچیز جلوه دهند.

معاون امور استان‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه امروز وظیفه ما به عنوان رسانه این است که واقعیت‌های جامعه را آن‌گونه که هست به مردم اطلاع‌رسانی کنیم، خاطرنشان کرد: نباید فراموش کنیم که جهاد تبیین در همه امور می‌تواند راهگشا باشد و این موضوع را باید در حوزه‌های مختلف به عنوان یک وظیفه تلقی کنیم.

وی با اشاره به فرمایشات بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه رسانه ملی یک دانشگاه است، عنوان کرد: بر همین اساس رهبر معظم انقلاب اسلامی وظایفی را بر عهد رسانه ملی گذاشته‌اند که اهم این وظایف بیانگر آن است که این رسانه باید زمینه ارتقای اندیشه‌های امت اسلامی را فراهم کند.

این مسؤول با تاکید بر اینکه طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، رسانه ملی باید به قرارگاهی جهت نشاط‌پراکنی و امیدآفرینی در جامعه تبدیل شود، خاطرنشان کرد: دشمن تلاش می‌کند با به راه انداختن فتنه‌های مختلف، مردم را از نظام ناامید کند، به همین خاطر رسانه باید به وظیفه خطیر خود در مقابله با این فتنه‌ها عمل کند.

گفتنی است، در پایان این مراسم «جلیل آل امین» به عنوان مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان معرفی و از خدمات سید محسن لطیفی، مدیرکل سابق رسانه ملی در زنجان قدردانی شد. همچنین در این مراسم چهار شبکه انتخاباتی در استان زنجان برای اولین‌بار در کشور برای چهار حوزه انتخاباتی استان افتتاح شد.

کد خبر 5972015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha