۲۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۵:۴۲

مسوول بسیج فرهنگیان استان سمنان:

هیات اندیشه‌ورز اولیا در آموزش و پرورش استان سمنان ایجاد شد

هیات اندیشه‌ورز اولیا در آموزش و پرورش استان سمنان ایجاد شد

سمنان- مسوول بسیج فرهنگیان استان سمنان گفت: هیات اندیشه‌ورز اولیای دانش آموزان استان به‌همت سازمان بسیج فرهنگیان برای نخستین‌بار در سمنان تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد یعقوبی ظهر چهارشنبه در نشست شورای بسیج آموزش و پرورش سمنان به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش بیان کرد: هیأت اندیشه‌ورز اولیا دانش آموزان استان به‌همت سازمان بسیج فرهنگیان برای نخستین‌بار در سمنان تشکیل شد.

وی بهره‌مندی از ظرفیت بزرگ اولیا به‌عنوان مردمی‌ترین نهاد مشارکتی در نظام تعلیم و تربیت را از محورهای این هیأت دانست و تاکید کرد: این هیأت برای ایفای نقش مشارکتی والدین دانش آموزان در استان سمنان ایجاد شده است.

رئیس بسیج فرهنگیان استان سمنان اثربخشی والدین در راستای اهداف نظام تعلیم و تربیت را دیگر هدف ایجاد این هیأت اندیشه ورز دانست و گفت: ایجاد بستری امن و هوشمند برای بیان دیدگاه‌ها، پیشنهادها و انتقادهای سازنده اولیا و راهبردها و راهکارهای پیشنهادی در زمره مهمترین اولویت‌های این هیأت است.

یعقوبی افزود: هیأت اندیشه ورز می کوشد تا تقویت نقش اجتماعی اولیا در بسیج‌سازی جامعه برای حمایت از دستاوردهای نظام اسلامی در حوزه تعلیم و تربیت را مد نظر قرار دهد.

کد خبر 5972038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha