۲۹ آذر ۱۴۰۲، ۲۳:۴۳

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان تاکید کرد؛

لزوم همکاری جدی شهرداری زنجان در شناسایی خانه های خالی شهر زنجان

 لزوم همکاری جدی شهرداری زنجان در شناسایی خانه های خالی شهر زنجان

زنجان-مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: تسریع در شناسایی خانه های خالی با جدیت دنبال می شود و در این راستا شهرداری زنجان در این خصوص همکاری لازم را داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اصغر اسماعیلی در چهارمین جلسه کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات استان در محل اداره کل راه و شهرسازی استان، گفت: تاکنون چهار جلسه کار گروه تنظیم و کنترل بازار و مستغلات در محل اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور به کنترل بازار مسکن بسیار تاکید دارند، بیان داشت: در بخش مسکن دستگاه‌هایی که به نوعی مسوول هستند باید ورود جدی به کنترل بازار مسکن داشته باشند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، بر لزوم شناسایی بنگاه های املاک فاقد مجوز کسب در زنجان تاکید کرد و گفت: در این راستا باید دستگاه‌های اجرایی متولی در این خصوص مدیریت و همکاری لازم را مد نظر قرار دهند چرا که توجه به این مهم باعث امنیت و آرامش در بازار مسکن می‌شود.

اسماعیلی، اظهار کرد: تسریع در شناسایی خانه‌های خالی از تأکیدات کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات است و در این میان شهرداری زنجان در این خصوص همکاری لازم را داشته باشد.

وی گفت: در زمینه شناسایی خانه‌های خالی، برای هریک از اعضای کارگروه وظایفی تعریف شده و باید همه دستگاه‌های اجرایی پای کار آمده و ورود جدی بکنند.

کد خبر 5972453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha