۲ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۰۱

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان کوهرنگ مطرح کرد؛

آماده‌باش شهرستان کوهرنگ برای بارش‌های احتمالی در زمستان

آماده‌باش شهرستان کوهرنگ برای بارش‌های احتمالی در زمستان

شهرکرد-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان کوهرنگ از آمادگی دستگاه‌های خدمات‌رسان این شهرستان در آستانه زمستان خبرداد.

نگهدار مهری بابادی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن تشریح آخرین وضعیت بارش و جاده‌های مواصلاتی شهرستان کوهرنگ، از بازگشایی جاده‌های مواصلاتی این شهرستان در بارش‌های اخیر خبر داد.

وی افزود: به غیر از جاده بخش موگویی که در گردنه عسل‌کشان مسدود است، در حال حاضر وضعیت ۷۹۰ کیلومتر جاده و گردنه‌های شهرستان کوهرنگ مطلوب است و تردد در آن جریان دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان کوهرنگ در ادامه از آمادگی کامل ستاد مدیریت بحران شهرستان خبر داد و گفت: مرکزهای راهداری و ناوگان‌های اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان و همچنین تجهیزات و ادوات سنگین و برف‌روبی قبل از وقوع بارش‌ها تجهیز و به روز رسانی شده‌اند.

مهری بابادی ادامه داد: مکاتبات ستاد بحران شهرستان کوهرنگ با معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری و اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری برای همکاری لازم جهت تأمین ادوات و تجهیزات راهداری در وقوع صورت بارش‌های سنگین و بحران‌های احتمالی در زمستان پیش رو در این شهرستان انجام گرفته است.

وی با اشاره به شدت بارش‌ها و احتمال وقوع برف در گردنه‌ها و محورهای مواصلاتی شهرستان کوهرنگ از شهروندان خواست در هنگام سفر در جاده‌ها، تجهیزات کامل زمستانی به ویژه زنجیر چرخ، لباس گرم و دیگر تجهیزات زمستانه را همراه خود داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان کوهرنگ عنوان کرد: راهدارخانه‌ها در منطقه بازفت و صمصامی در صورت بروز مشکلات برای مسافران از آمادگی کامل برخوردار هستند.

مهری بابادی از لغو کلیه مرخصی‌ها در روزهای بارش و اعلام هشدار به راهدارخانه‌های سراسر شهرستان کوهرنگ و آمادگی کامل برای بازگشایی راه‌های مواصلاتی به جهت خدمت‌رسانی هر چه بهتر در ایام زمستان به مردم خبر داد.

کد خبر 5974055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha