۲ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۳۴

فرماندار مریوان خبرداد؛

اختصاص ۱۲ درصد اعتبارات کمیته برنامه‌ریزی مریوان به آموزش و پرورش

اختصاص ۱۲ درصد اعتبارات کمیته برنامه‌ریزی مریوان به آموزش و پرورش

مریوان_فرماندار مریوان گفت: ۱۲ درصد اعتبارات کمیته برنامه‌ریزی شهرستان در سال جاری به آموزش و پرورش اختصاص داده شده است و امیدواریم در سال آینده این مهم افزایش خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل احمدی ظهر شنبه در هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش و شورای پشتیبانی سوادآموزی از آمادگی شهرستان برای برگزاری شایسته آزمون نهایی مدارس خبر داد و اظهار کرد: با برنامه‌ریزی توانستیم در سال گذشته عملکرد مطلوبی را در برگزاری امتحانات نهایی داشته باشیم که ان شاالله امسال نیز همین اتفاق تکرار می‌شود.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان مریوان با تصریح اهمیت و تأثیر آزمون نهایی نوبت دی ماه از همه دست‌اندرکاران اجرای این آزمون خواست تا به نحو احسن این فرایند انجام گیرد تا بهترین نتیجه برای دانش‌آموزان حاصل شود.

احمدی با تاکید بر استقرار نیروهای هلال احمر در حوزه‌های آزمون نهایی و همکاری فرماندهی انتظامی و ادارات خدمات‌رسان در برگزاری آزمون نهایی را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: از تمامی ظرفیت‌ها در راستای کمک به آموزش و پرورش بهره خواهیم برد.

فرماندار مریوان در پایان جبران کمبود فضای آموزشی و رایزنی در راستای جذب نیروی انسانی بیشتر در سال آینده را برای رسیدن به وضعیت مطلوب ضروری دانست و گفت: ۱۲ درصد اعتبارات کمیته برنامه‌ریزی شهرستان در سال جاری به آموزش و پرورش اختصاص داده شده است که ان‌شاالله در سال آینده این مهم افزایش خواهد یافت.

حجت‌الاسلام حسن ورهرام رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مریوان نیز در این جلسه عنوان داشت: با توجه به استقبال کم مربیان برای آموزش کم سوادان و یا بی‌سوادان با توجه به هزینه‌ای کم حق التدریس برای سوادآموزان، در این راستا ظرفیت ماموستایان و روحانیون مستقر در سطح روستا می‌تواند مثمر ثمر واقع شود.

کد خبر 5974233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha