۳ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۳۱

رییس فدراسیون وزنه‌برداری:

مقوله آموزش در فدراسیون وزنه برداری به صورت نظام‌مند دنبال می‌شود

مقوله آموزش در فدراسیون وزنه برداری به صورت نظام‌مند دنبال می‌شود

زنجان- رییس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: موضوع آموزش در این فدراسیون به صورت نظام‌مند دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سجاد انوشیروانی بعد از ظهر یکشنبه در مجمع عادی و سالیانه هیأت وزنه‌برداری استان زنجان که در سالن کنفرانس اداره‌کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، مقوله آموزش را یکی از رویکردهای اصلی این فدراسیون برشمرد و افزود: معتقدیم موضوع آموزش در فدراسیون وزنه‌برداری باید به صورت نظام‌مند دنبال شود.

وی با تاکید بر اینکه برای دست‌یابی به این مهم از هیچ تلاشی دریغ نکرده و سلسله مراتب را در این امر بدون اینکه با کسی تعارف داشته باشیم، دنبال خواهیم کرد، ادامه داد: با این رویکرد می‌توان گفت که حوزه آموزش فدراسیون وزنه‌برداری در حال پوست‌اندازی بود و این روند با جدیت در فدراسیون دنبال می‌شود.

این مسؤول یکی دیگر از رویکردهای این فدراسیون را اختصاص تجهیزات وزنه‌برداری به هیأت‌های استانی عنوان و اظهار کرد: به طور حتم در این زمینه با مشکلات و کمبودهای زیادی مواجه هستیم اما تلاش داریم با تخصیص اعتبارات مناسب، این نقصان را برطرف کرده و دغدغه هیأت‌های استانی را به لحاظ تجهیزات وزنه‌برداری مرتفع کنیم.

انوشیروانی، از تصویب ۱۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب معاونت اجرایی رئیس‌جمهور از محل اعتبارات سفر برای تعمیر سالن‌ها و تجهیزات این رشته در راستای پیشبرد برنامه‌های هیأت وزنه‌برداری استان زنجان خبر داد و تصریح کرد: پیگیر هستیم تا این میزان اعتبار تا پایان امسال و یا حداقل تا اوایل سال آینده تخصیص پیدا کرده و هیأت وزنه‌برداری زنجان از آن منتفع شود.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در ادامه یکی از رموز موفقیت هیأت وزنه‌برداری استان زنجان را وجود همدلی و کار تیمی و نیز دوری از هرگونه حاشیه عنوان و خاطرنشان کرد: در همین راستا یکی از رویکردهای اصلی فدراسیون وزنه‌برداری توجه ویژه به استان‌ها است تا بتوانیم گامی بلند در راستای تجهیز هیأت‌های ورزشی به عنوان بازوان توانمند فدراسیون برداریم.

وی روند برگزاری اردوی تیم‌ملی در چالوس را مطلوب دانست و گفت: یکی از اقداماتی که در این اردو انجام شد، تأمین مکمل ورزشکاران بود که در همین راستا سه سال اخیر بیش از ۴۰ میلیارد ریال برای تأمین مکمل ورزشکاران وزنه‌برداری هزینه شده است.

کد خبر 5975173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha