۳ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۴۹

مدیرکل سازمان های مردم نهاد وزارت بهداشت:

میزان مشارکت خیران در حوزه سلامت رشد یافته است

میزان مشارکت خیران در حوزه سلامت رشد یافته است

بابل- مدیرکل سازمان های مردم نهاد و خیران سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: میزان مشارکت خیران در حوزه سلامت طی دو سال اخیر رشد یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدجواد حیدری پور بعدازظهر یکشنبه در نشست خیران سلامت در بابل افزود: با وجود اینکه حوزه خیران سلامت در وزارتخانه نوپاست ولی نیکوکاران برای رفع کمبودها در حوزه‌های سلامت وارد شدند، به گونه‌ای که در دو سال اخیر مشارکت خیران در حوزه سلامت رشد سه برابری داشته است.

وی اظهار کرد: اگر کمک نیکوکاران نباشد مجموعه سلامت به تنهایی نمی‌تواند بار سلامت جامعه را مدیریت کند و به سرانجام برساند و باید نیکوکاران را به حوزه‌های پیشگیری، بهداشت و درمان سوق داد و تشویق کرد.

حیدری تصریح کرد: نیکوکاران قبل از هر گونه اقدام برای ساخت یک مرکز یا اقدام عام المنفعه در حوزه سلامت، حتماً موضوع را از طریق دانشگاه‌های منطقه پیگیری کنند تا پروژه مورد نظر، استانداردهای علمی و تخصصی لازم را دارا باشد.

وی با بیان اینکه بابل در حوزه مشارکت خیرین سلامت، از شهرهای نامی در کشور است و با همکاری خیرین پروژه‌های بزرگی در این شهرستان رقم خورده است، گفت: متأسفانه نقش بانوان نیکوکار در کشور نادیده گرفته شده و باید برای مشارکت حداکثری بانوان اقدامات جدی صورت پذیرد.

کد خبر 5975192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha