۳ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۴۹

استاندار خراسان شمالی:

داوطلبان هلال احمر با خدمت بی دریغ در تمام عرصه‌ها حضور دارند

داوطلبان هلال احمر با خدمت بی دریغ در تمام عرصه‌ها حضور دارند

بجنورد_ استاندار خراسان شمالی گفت:داوطلبان هلال احمر از مردم بوده و بدون هیچ منت و چشم داشتی در سخت‌ترین شرایط و حوادث در کنار مردم هستند.

به گزارش خبرنگار مهر محمدرضا حسین‌نژاد ظهر یکشنبه در آئین نکوداشت روز جهانی داوطلب که در تالار حافظ بجنورد برگزار شد، با قدردانی از داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان شمالی و فعالیت‌های بشردوستانه آنان، گفت: داوطلبان هلال احمر همواره در تمام عرصه‌ها حاضر بودند و مرزها را فارغ از هرگونه وابستگی برای کمک و نجات جان مردم در نوردیده‌اند و علاوه بر استان در کشورهای همسایه هم به ارائه خدمت می‌پردازند.

استاندار خراسان شمالی بیان کرد: داوطلبان هلال احمر با همدلی و هماهنگی با سایر دستگاه‌ها و نهادها بدون هیچ گونه سردرگمی در حوادث، بی دریغ کمک می‌کنند و در دفاع مقدس و بعد از آن شهدایی را در راه خدمت به مردم تقدیم کرده‌اند.

وی ضمن اشاره به تجهیز و اجرای زیرساخت‌ها و فضای آموزشی و کمک رسانی جمعیت هلال احمر در خراسان شمالی، گفت: در بخش تجهیزات خودرویی با پیگیری‌های انجام شده، قول‌های مساعد برای تجهیز و اختصاص تجهیزات خودرو داده شده است.

استاندار خراسان شمالی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره قرار گرفتن در آستانه ۹ دی و روز بصیرت، افزود: در اصل، فتنه سال ۸۸ توهین به آرای مردم بود و امروز در آستانه ۱۱ اسفند ماه مردم با حضور پررنگ و با بصیرت در انتخابات شرکت خواهند کرد.

حسین نژاد اضافه کرد: داوطلبان هلال احمر همان طور که همواره در همه میدان‌ها به عنوان سفیران خدمت رسان حاضر بودند در این میدان نیز به عنوان سفیران دعوت به حضور حداکثری و مشارکت گسترده در انتخابات، حاضر خواهند بود و با فراهم سازی حضور حداکثری در انتخابات، دشمن را نا امید خواهند کرد.

کد خبر 5975272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha