۳ دی ۱۴۰۲، ۲۰:۲۴

فرماندار ویژه کرج:

استفاده از امکانات دولتی له یا علیه داوطلبان انتخابات ممنوع است

استفاده از امکانات دولتی له یا علیه داوطلبان انتخابات ممنوع است

کرج- فرمانداری ویژه شهرستان کرج فعالیت کارمندان در ساعات اداری و استفاده از امکانات دولتی له یا علیه داوطلبان انتخابات را ممنوع اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، یحیی رمضانی با تاکید بر ضرورت قانونمداری در تمامی مراحل انتخابات گفت: طبق مواد ۵۸، ۵۹، ۶۳ و ۸۱ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، هرگونه فعالیت تبلیغاتی له یا علیه هر یک از داوطلبان نمایندگی مجلس به هر وسیله‌ای که جنبه رسمی و دولتی دارد ممنوع است.

وی همچنین فعالیت کارمندان در ساعات اداری و استفاده از امکانات وزارتخانه‌ها، ادارات، شرکت‌های دولتی و مؤسسات وابسته به دولت، شهرداری‌ها، شرکت‌ها و سازمان‌های وابسته به آنها، نهادها و موسساتی که به نحوی از انحا از بودجه عمومی استفاده می‌کنند را ممنوع اعلام کرد.

معاون استاندار و فرمانداری ویژه شهرستان کرج با تاکید تشدید نظارت‌ها در دستگاه‌ها و ادارات شهرستانی افزود: بر این اساس در اختیار قرار دادن وسایل و امکانات برای هر یک از نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی نیز ممنوع است و مسؤولان و رؤسای ادارات باید در این زمینه دقت لازم را داشته باشند. نظارت بر حُسن جریان امور در برگزاری انتخابات سالم در چارچوب قانون پیگیری می‌شود.

کد خبر 5975439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha