۴ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۵۱

امام جمعه میامی:

مسئولان مردم را در قبال مشارکت در انتخابات آگاه سازند

مسئولان مردم را در قبال مشارکت در انتخابات آگاه سازند

میامی- امام جمعه میامی با بیان اینکه مسئولان وظیفه دارند که مردم را در قبال اهمیت مشارکت آگاه سازند، گفت: مشارکت مهمترین رکن انتخابات است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد عزیزی در نشست شورای اداری میامی که ظهر دوشنبه با موضوع مشارکت در انتخابات در فرمانداری برگزار شد، ضمن بیان اینکه مسئولان باید در زمینه ترغیب مردم برای مشارکت در انتخابات تلاش داشته باشند، بیان کرد: باید شور انتخاباتی در بین نامزدها و مردم ایجاد شود.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی چهار توصیه اکید درباره انتخابات دارند که شامل امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت، افزود: مشارکت مهمترین رکن انتخابات است که معظم له نیز بسیار در سخنرانی هایشان بر این اصل تاکید دارند.

امام جمعه میامی با بیان اینکه می‌بایست اهمیت مجلس خبرگان هم تبیین شود، بیان کرد: مهمترین وظیفه مجلس خبرگان و اهمیت آن در انتخاب رهبر است و مجلس شورای اسلامی هم ریل گذاری قانونی کشور را بر عهده دارد لذا این دو انتخابات در کنار هم بسیار اهمیت دارند.

عزیزی با بیان اینکه مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح انتخابی است که چندین سال کشور را تغییر خواهد داد، گفت: مشارکت، مقبولیت و مشروعیت به دنبال می‌آورد و لذا همه مسئولان ما باید بدانند که نیاز داریم تا مردم را به سمت مشارکت در انتخابات تشویق کنیم.

وی با اشاره به راهکارهای تقویت مشارکت مردم در انتخابات تاکید کرد: در بین جوانان مباحثی مطرح می‌شود که وضعیت اقتصادی نامطلوب است و بعضاً شاهد هستیم که در برخی مواقع چرایی حضور در انتخابات را هم مطرح می‌سازند لذا مسئولان وظیفه دارند که مردم را در قبال اهمیت مشارکت آگاه سازند.

امام جمعه میامی با بیان اینکه مشارکت در انتخابات بسیار مهم است، بیان کرد: درست است که نمایندگان مجلس برای چهار سال انتخاب می‌شوند اما تصمیماتی می‌گیرند که ۴۰ سال در یک مملکت تأثیر گذار خواهد بود.

کد خبر 5975958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha