۴ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۰۰

لاوین؛ مشاوره حقوقی آنلاین

لاوین؛ مشاوره حقوقی آنلاین

 اگر مساله ای حقوقی دارید و نمی دانید سوالات خود را از چه کسی باید بپرسید، این مطلب در خصوص مشاوره حقوقی آنلاین را مطالعه کنید.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، اگر مسأله‌ای حقوقی دارید و نمی‌دانید سوالات خود را از چه کسی باید بپرسید، این مطلب در خصوص مشاوره حقوقی آنلاین را مطالعه کنید. به ویژه اگر مساله شما کمی پیچیده است و نیاز است از یک وکیل متخصص مشورت بگیرید، این نوشتار می‌تواند به شما کمک کند.

گاهی پیش می‌آید که با مسأله‌ای حقوقی مواجه می‌شوید اما نمی‌دانید چه اقدامی نیاز است. برای مثال اظهارنامه‌ای رسمی از شخصی دریافت نموده اید و نمی‌دانید چه پاسخی باید به آن بدهید و یا آیا اساساً نیازی به پاسخ هست؟ ابلاغیه‌ای را از دادگاه دریافت نموده اید و نمی‌دانید موضوعش چیست و یا چه اقدامی نیاز است انجام دهید؟ آیا نیاز به یک وکیل برای دفاع دارید یا موضوع مهمی نیست و خودتان هم می‌توانید با راهنمایی وکیل از خود دفاع کنید؟ در حال مذاکره برای انعقاد قرارداد خرید یا اجاره راجع به ملک یا خودرو هستید و نمی‌دانید معنی مندرجات آن چیست و آیا منافع شما تماماً لحاظ شده است یا خیر؟ کسب و کاری را راه اندازی نموده اید و با حجمی از قراردادها و اقدامات حقوقی و ثبتی مواجه هستید و ابهامات حقوقی زیادی دارید.

در اینجاست که احساس می‌کنید نیاز دارید از یک وکیل متخصص مشورت بگیرید. در این زمان دو راه در پیش رو دارید؛ راه نخست اینکه از یک وکیل دادگستری که می‌شناسید وقت بگیرید و با مراجعه به دفتر وکیل مسائل حقوقی خود را مطرح کنید و پاسخ بگیرید. راه دوم اینکه بدون مراجعه به دفتر وکیل و از طریق اپلیکیشن‌های حقوقی با وکیل جلسه داشته باشید و مسائل خود را حل کنید.

همه تا حدودی با راه نخست آشنایی داریم؛ اما در ادامه قصد داریم راه دوم را کمی بیشتر بررسی کنیم و ببینیم آیا راه مناسبی برای اخذ مشاوره حقوقی تخصصی هست یا خیر.

مشاوره حقوقی آنلاین در اپلیکیشن

زمان زیادی از ظهور اپلیکیشن‌های ارائه خدمات مشاوره حقوقی در ایران نمی‌گذرد؛ اما در همین مدت کم هم بخش قابل توجهی از افراد جامعه با این فضا آشنا شده و مسائل حقوقی خود را از این طریق حل و فصل می‌نمایند. با نظر سنجی از بخشی از افرادی که تجربه اخذ مشاوره حقوقی آنلاین را داشته اند به چند مورد از مزایای این شیوه از مشاوره حقوقی رسیدیم که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

لاوین؛ مشاوره حقوقی آنلاین

مزایای مشاوره حقوقی آنلاین

ارتباط با وکیل در کمترین زمان:

همانطور که می‌دانید هماهنگی با یک وکیل متخصص و حرفه‌ای و گرفتن نوبت برای مراجعه حضوری می‌تواند از چند روز تا چند هفته به طول انجامد و ممکن است شما فرصت کافی برای صبر کردن نداشته باشید. این در حالی است که با ثبت درخواست در اپلیکیشن‌های حقوقی در همان روز می‌توانید با وکیل ارتباط بگیرید و مساله خود را مطرح کنید.

صرفه جویی در زمان:

تقریباً تمام وکلای دادگستری صبح‌ها در دادگاه‌ها و دادسراها مشغول پیگیری پرونده‌ها بوده و در دفتر خود حضور ندارند. بنابراین جلسات مشاوره را برای عصر هماهنگ می‌نمایند. همچنین می‌دانیم که شهر اوج ترافیک خود را در عصر تجربه می‌کند و این موضوع می‌تواند یک نصف روز کامل را از شما بگیرد و شما بیش از زمانی که در دفتر وکیل هستید را در ترافیک خواهید بود.

این در حالی است که با استفاده از اپلیکیشن‌های مشاوره حقوقی می‌توانید از محل کار یا منزل خود به راحتی جلسه مشاوره‌ای کامل با وکیل داشته باشید و در زمان و انرژی خود صرفه جویی نمایید.

ثبت و ضبط تمام سوالات و پاسخ‌ها

با مراجعه حضوری به دفتر وکیل شما بخشی از پرسش‌های خود را از وکیل می‌پرسید و ممکن است برخی از پرسش‌ها را فراموش کنید. وکیل هم در زمان اندک جلسه حضوری پاسخ‌ها را به شما می‌گوید و احتمالاً شما نمی‌توانید همه اطلاعات تخصصی مطرح شده در جلسه را به خاطر بسپارید. این در حالی است که در جلسه مشاوره حقوقی آنلاین، شما برای مدت ۴۸ ساعت فرصت دارید تمامی پرسش‌های خود در مورد پرونده را بپرسید و اگر از پاسخ‌های وکیل پرسش دیگری در ذهن شما ایجاد شد آن را هم از وکیل بپرسید. همچنین پس از پایان جلسه هم پرسش و پاسخ‌ها ثبت و ضبط هستند و شما می‌توانید پاسخ‌ها را با اعضای خانواده و یا وکیل دیگری مطرح کنید. البته این امکان صرفاً در اپلیکیشن حقوقی لاوین برای شما مهیاست.

لاوین؛ مشاوره حقوقی آنلاین

اپلیکیشن حقوقی لاوین

اپلیکیشن حقوقی لاوین یکی از اپ های پیرو در ارایه خدمات حقوقی در سراسر کشور می‌باشد. در اپلیکیشن حقوقی لاوین تقاضای شما به یکی از وکلای متخصص که قبلاً صلاحیت علمی و تجربی وی احراز شده ارجاع می‌شود و شما می‌توانید در صفحه‌ی چت که همانند یک پیام رسان کامل عمل می‌کند تمامی پرسش‌های خود را با ارسال متن، صوت و تصویر از وکیل بپرسید و وکیل هم به همین ترتیب پاسخ شما را می‌دهد. هر جلسه یک ساعت مفید می‌باشد که به صورت هوشمند توسط اپلیکیشن زمان استفاده شده محاسبه و شما می‌توانید در زمان سنج بالای صفحه زمان باقیمانده خود را مشاهده کنید.

ارتباط شما با وکیل برای ۴۸ ساعت برقرار می‌باشد و شما می‌توانید یک ساعت زمان جلسه را در طی این مدت استفاده کنید.

انتخاب وکیل متخصص و نظارت بر عملکرد وی وظیفۀ لاوین است و اپلیکیشن حقوقی لاوین این امکان را فراهم آورده است. همچنین دسترسی آسان به وکلا، کاهش هزینه خدمات، پشتیبانی تلفنی و آنلاین و متناسب سازی نحوه ارائه خدمات با نیازهای موکلین از دیگر ویژگی‌های اپلیکیشن حقوقی لاوین است که کیفیت خدمات آن را تضمین می‌نماید.

نصب اپلیکیشن از کافه بازار - ورود به وب اپلیکیشن - شماره تماس ۰۲۱۲۲۷۱۰۰۰۰

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5976183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha