۴ دی ۱۴۰۲، ۱۸:۲۶

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین:

بهره گیری از تمام ظرفیت ها در راستای تامین رفاه مردم ضروری است

بهره گیری از تمام ظرفیت ها در راستای تامین رفاه مردم ضروری است

اراک-معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: بهره‌ گیری از تمام ظرفیت های موجود در راستای تامین رفاه مردم و پیشرفت کشور ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین معروفی ظهر دوشنبه در دوازدهمین اجلاس مجمع بسیجیان استان مرکزی در اراک، اظهار کرد: دشمنان متوجه قدرت و اقتدار کشور ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف شده‌اند و می‌دانند اگر به هر طریقی از زمین، هوا و دریا علیه کشور نفوذ داشته باشند به گورستان آنها تبدیل می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: امروز دشمن برای مقابله با ایران اسلامی به جای حمله نظامی تمرکز خود را روی حرکت نرم قرار داده که باید هوشیار باشیم.

سردار معروفی گفت: تمام تلاش دشمن تضعیف باورها و گرفتن شجاعت مردم کشور است که باید نسبت به دسیسه‌های دشمن هوشیار بود.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین افزود: در هشت سال دفاع مقدس تمام دنیای کفر علیه ایران اسلامی قد اعلم کرد اما خروجی آن اقتدار و پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات کربلای پنج، قطعنامه ۵۹۸ شد.

سردار معروفی با اشاره به اغتشاشات سال گذشته، افزود: به برکت خون پاک شهدای انقلاب و اسلام، اغتشاشات سال گذشته حقیقت دین در کف خیابان‌ها حفظ شد و توطئه دشمنان بار دیگر نقش برآب شد.

وی با اشاره به پیروزی رزمندگان حماس در عملیات طوفان الاقصی گفت: دشمنان به ایران و لبنان پیام انسان دوستی و خویشتن داری می‌دهند که منافع آنان در منطقه حفظ شود و این نشان از اقتدار و عزت ایران اسلامی در منطقه و جهان است.

سردار معروفی گفت: مسوؤلین باید از تمام ظرفیت‌های موجود برای خدمت و رفاه مردم و پیشرفت کشور بهره گیری کنند.

وی افزود: دشمنان ایران اسلامی در سه سال گذشته سه سناریو علیه ملت ایران طراحی کردند که نخستین دسیسه آنها جلوگیری از اجرا برنامه‌های مذهبی بویژه در ایام محرم بود اما خوشبختانه حضور جوانان با وجود این دسیسه پررنگ‌تر از سالهای گذشته در ایام محرم بود.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین ایجاد شکاف بین مردم و اربعین را توطئه دیگر دشمن عنوان کرد و گفت: با حضور ۲۲ میلیون نفر از سراسر جهان و پنج میلیون نفر از ایران اسلامی در این مراسم بار دیگر نقشه‌های دشمن ناکام ماند.

سردار معروفی افزود: ایجاد ناامنی در بیست و پنجم شهریورماه سالروز اغتشاشات سال گذشته از دیگر دسیسه‌های دشمن بود که با تلاش مردم این نیز خنثی شد.

وی با اشاره به سالگرد نهم دی ماه گفت: مردم ایران اسلامی در نهم دی ماه سال سه سال اخیر نشان دادند حتی اگر نخبگان صف خود را از مردم جدا کنند مردم همواره حامی رهبر هستند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه سردار سلیمانی یک شخصیت بزرگ و تربیت شده ولی امر مسلمین است، گفت: ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس ۱۹۰ هزار شهید در راه اسلام و قرآن اهدا کرد و اجازه نداد که یک وجب از خاک کشور تسلیم دشمن شود.

کد خبر 5976361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha