۵ دی ۱۴۰۲، ۸:۴۵

گفت‌وگوی مهر؛

برگزاری انتخابات فرصتی جدید برای پرداختن به مطالبات مردم است

برگزاری انتخابات فرصتی جدید برای پرداختن به مطالبات مردم است

اراک- دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان مرکزی گفت: برگزاری انتخابات فرصتی جدید برای پرداختن به مطالبات مردم بوده و نقش احزاب در این راستا بی بدیل است.

حبیب احتشام نیا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در عصر دموکراسی احزاب می‌توانند به افزایش سطح مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود که منجر به انتخاب نماینده مردم و نه نماینده مجلس، می‌شود، کمک شایانی داشته باشند.

وی با بیان اینکه مشارکت مردم در انتخابات سبب تقویت قدرت ملی کشور می‌شود، افزود: حضور انبوه مردم در انتخابات از پایه‌های اقتدار یک کشور محسوب می‌شود و انتخابات فرصتی جدید برای پرداختن به مطالبات مردم است.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان مرکزی گفت: احزاب با حضور خود در انتخاب فرد اصلح، نه صالح مقبول، از طریق برگزاری جلسات مصاحبه و مناظره و انتقال اطلاعات به دست آمده به مردم در شایسته گزینی و انتخاب درست و دقیق و شخص اصلح کمک می‌کنند.

احتشام نیا افزود: میزان مشارکت بالای مردم در انتخابات، کشور را از آسیب پذیری در برابر تهدیدات داخلی و خارجی حفظ می‌کند و پیام روشن مشارکت گسترده مردم به معنای بی اثر کردن تحریم و تهدید دشمن است.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان مرکزی گفت: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان مرکزی با برنامه‌ریزی و مدیریت لازم، انواع اقدامات مناسب و به‌ویژه جهاد تبیین را در دستورکار خود قرار داده که توجه به جوانان و به ویژه رأی اولی‌ها و ایجاد انگیزه در آنها از امور مهمی است که نیازمند برنامه‌ریزی ویژه است.

احتشام نیا بیان کرد: این شورا با نگاهی به اقدامات مجلس یازدهم در این زمینه پویش مردم از مجلس آینده در حوزه پوشش بیمه همگانی درمانی، حوزه مردمی سازی، بهره گیری از ظرفیت نخبگان استانی و تنقیح قوانین در استان راه اندازی کرده است.

کد خبر 5976492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha