۵ دی ۱۴۰۲، ۸:۱۲

معاون استاندار اردبیل:

کنسرت‌ها و جشنواره‌های بدون حاشیه برگزار کردیم

کنسرت‌ها و جشنواره‌های بدون حاشیه برگزار کردیم

اردبیل- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: در ۲ سال اخیر کنسرت‌ها و جشنواره‌های بدون حاشیه در استان اردبیل برگزار شده و ما شرایط مطلوب‌تری را در استان شاهد هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا قاسمیان شامگاه دوشنبه در جمع مطالبه‌گران اردبیل، اظهار کرد: ما در حوزه‌های سیاسی، امنیتی، اجتماعی و پدافند غیرعامل در این ۲ سال فعالیت‌های مناسبی را شاهد بودیم به طوری که همکاران ما ۲۴ ساعته تلاش می‌کنند تا امنیت را به شکل همه‌جانبه در این استان برقرار و تهدیدها را خنثی کنند.

وی تصریح کرد: در حوزه امنیتی و بحث خودحفاظتی سیستم‌ها به ویژه صیانت از سرمایه‌های دولتی اقدامات خوبی انجام شده تا با افزایش دوربین‌های نظارتی و تجهیز بانک‌ها و مراکز اداری به سیستم‌های امنیتی مناسب کاهش دغدغه و افزایش ضریب امنیتی را شاهد باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: هر چند اراذل و اوباش در درجات یک تا چهار در گذشته برخی اقدامات ناامن‌کننده را به وجود می‌آوردند اما در این ۲ سال با همکاری نیروی انتظامی و دستگاه قضا نسبت به جمع‌آوری و کاهش تحرکات آنها اقدام شده است.

قاسمیان افزود: در بحث کنترل مرزها ما شرایط مناسب و امنیت‌بخشی را شاهد هستیم و به هیچ وجه رفتار نامناسبی را مشاهده نکردیم که قطعاً همراهی بازاریان به گونه‌ای بوده تا در حوادث سال گذشته ما شرایط امنیتی پایداری را در بازار شاهد بودیم.

افزایش ۳۶۰ درصدی رویدادهای مثبت فرهنگی در اردبیل

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل به فعالیت‌های حوزه اجتماعی به ویژه کاهش خشونت و نزاع اشاره کرد و ادامه داد: در ۹ ماهه امسال در بحث نزاع ۴۰ درصد کاهش آمار را شاهد هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: هر چند رتبه اول استان در بحث خشونت و نزاع اسباب سرشکستگی ما بوده اما تلاش بر این بوده تا در بحث طلاق، اعتیاد و سرقت بتوانیم جایگاه استان را بهبود بخشیده و امنیت پایدار را برقرار کنیم.

قاسمیان به برگزاری رویدادهای مثبت فرهنگی، هنری و ورزشی در استان و رشد ۳۶۰ درصدی آن اشاره کرد و گفت: در طول هفته ۲۰ تا ۳۰ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی در این استان برگزار می‌شود که آثار آن را به عینه شاهد هستیم.

وی از کاهش اختلافات پلاک‌های مرزی خبر داد و اضافه کرد: از ۲ هزار و ۹۵۰ پلاک ثبتی اختلافی در مناطق مرزی تنها ۱۱ مورد باقیمانده و مابقی حل و فصل شده است.

قاسمیان به پایین بودن سرانه درآمدی مردم استان و تلاش برای ارتقای وضعیت درآمدی مردم اشاره کرد و افزود: در کنار این امر، نسبت به جمع‌آوری معتادان متجاهر اقدام کرده و به بهبود سیمای شهری کمک کردیم.

قاسمیان از پایین بودن آمار بدحجابی و بی‌حجابی در استان با کنترل‌ها و نظارت‌های مستمر در مجموعه‌های عمومی خبر داد و بیان کرد: کنسرت‌ها و جشنواره‌های بدون حاشیه‌ای در این استان برگزار شده و ما شرایط مناسبی را در برگزاری این رویدادها شاهد بودیم.

صفر شدن تجمعات کارگری در اردبیل

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل یادآور شد: در ۲ سال گذشته حتی یک تجمع کارگری در این استان رخ نداده و این نتیجه برنامه‌ریزی درست برای تعامل بهتر با کارفرمایان بوده که آنها را موظف کردیم حقوق کارگران را به موقع پرداخت کنند.

وی تصریح کرد: نه تنها کارگری در شب عید بدون حقوق به منزل نرفته بلکه امسال نیز در تلاش هستیم تا حق و حقوق کارگران قبل از پایان سال پرداخت شده و ما وضعیت رضایت بخشی را در فعالیت آنها شاهد باشیم.

رییس کمیسیون کارگران استان اردبیل گفت: اعتماد به نسل جوان و استفاده از ظرفیت آنها در همه حوزه‌ها مورد تاکید است و انتظار می‌رود بازار که پرچمدار کسب روزی حلال و رعایت انصاف است، این هویت اصیل خود را به نسل‌های آینده نیز منتقل کند.

کد خبر 5976580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha