۵ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۱۶

مدیرکل اوقاف استان سمنان:

توجه به تنوع موقوفات و نیات در گرمسار/ اولویت‌ها بررسی می‌شود

توجه به تنوع موقوفات و نیات در گرمسار/ اولویت‌ها بررسی می‌شود

سمنان- مدیرکل اوقاف استان سمنان با اشاره به اقدامات ترویجی و تبیینی در حوزه وقف به خصوص در گرمسار، گفت: تنوع موقوفات و نیات در این شهرستان اولویت خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ستار علیزاده پیش از ظهر سه شنبه در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر گرمسار و شهردار این شهر در اداره کل اوقاف استان سمنان با اشاره به اقدامات ترویجی و تبیینی در حوزه وقف به خصوص در شهرستان گرمسار، گفت: تنوع موقوفات و نیات در گرمسار اولویت خواهد بود.

وی همچنین توجه به به روز کردن اجاره موقوفات و همچنین ساماندهی موقوفات استیجاری در سراسر استان سمنان به مثابه یکی دیگر از اولویت‌های اوقاف بیان کرد: موضوع وقف و موقوفات در گذشته مورد بی‌مهری قرار گرفته است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با بیان اینکه توجه بیشتری از سوی مستأجران حقیقی و حقوقی به پرداخت حقوق واقعی موقوفات باید صورت گیرد، گفت: اوقاف شهرستان گرمسار در خصوص این موضوع می‌بایست اهتمام بیشتری داشته باشد.

علیزاده با بیان اینکه ادارات اوقاف استان سمنان امانت داران واقف ها هستند، گفت: این مجموعه‌ها در استان وظیفه دارند که منویات و نیات مندرج در وقف نامه‌ها را به درستی عمل کنند.

وی با اشاره به اهمیت وقف و با بیان اینکه تمام اجزا و ارکان جامعه از خدمات وقف بهره‌مند هستند، افزود: وقف مصداق بارز خیرخواهی و کمک به همنوع است و نیاز داریم که بیش از پیش این مقوله را تقویت کنیم.

کد خبر 5976958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha