۵ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۰۷

فرماندار ویژه ورامین تاکید کرد؛

ضرورت افزایش هم افزایی هیأت‌ نظارت و اجرایی ورامین پیشوا و قرچک

ضرورت افزایش هم افزایی هیأت‌ نظارت و اجرایی ورامین پیشوا و قرچک

ورامین- فرماندار ویژه ورامین بر ضرورت افزایش هم افزایی و ایجاد هماهنگی در هیأت‌ نظارت و اجرایی حوزه های انتخابیه شهرستان های ورامین پیشوا و قرچک تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید درویشی بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص نشست مشترک هیأت‌های نظارت و اجرایی حوزه انتخابیه شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا و حوزه‌های فرعی جوادآباد و جلیل آباد که با حضور فرمانداران شهرستان‌ها و اعضای هیأت‌های نظارت و اجرایی به میزبانی فرمانداری ویژه ورامین در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: یکی از اهداف این نشست‌های مشترک هیأت‌های اجرایی و نظارت سه شهرستان ورامین، قرچک و پیشوا تحقق و اجرای چهار رکن اساسی و اصلی مورد تاکید رهبر انقلاب سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت است.

فرماندار ویژه ورامین افزود: یکی دیگر از اهداف برگزاری این نشست‌های مشترک، هم افزایی و ایجاد هماهنگی بیشتر در هیأت‌های نظارت و اجرایی سه شهرستان ورامین، قرچک و پیشوا است که این مهم در حال انجام است.

درویشی با اشاره به برخی تغییرات اجرای انتخابات نسبت به دوره‌های گذشته خاطر نشان کرد: برخی موارد از فرآیند اجرای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری مورد تغییر قرار گرفته است که این تغییرات در جلسات هماهنگی مورد بررسی واقع می‌شود.

کد خبر 5977184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha