۵ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۲۵

جانشین فرمانده کل سپاه:

جبهه مقاومت ‌در ۸۱ روز اخیر گلوی رژیم صهیونیستی را فشرده است

جبهه مقاومت ‌در ۸۱ روز اخیر گلوی رژیم صهیونیستی را فشرده است

تهران- جانشین فرمانده کل سپاه گفت: رزمندگان جبهه مقاومت در ۸۱ روز اخیر ‌گلوی رژیم جعلی صهیونیستی و آمریکای جنایتکار را فشرده‌ اند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی فدوی پیش از ظهر سه شنبه در آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران با اشاره به اینکه مردم پشتوانه عظیمی هستند که در تمام صحنه‌ها حاضر بوده‌اند اظهار کرد: باید تکالیفی که بر عهده داریم را به نحوی انجام دهیم که مردم حلاوت و شیرینی حکومت اسلامی را احساس کنند.

فدوی با اشاره به اینکه مسئولیت‌ها پایدار نیستند و مهم آن است که با استفاده از این فرصت، مسئولان چگونه به تکالیفی که بر عهده آنها گذاشته شد، عمل می‌کنند گفت: اگر مسئولان به وظایفشان به بهترین شکل عمل کنند یقین داشته باشند که به بهشت خواهند رفت.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه در ۸۱ روز گذشته رزمندگان جبهه مقاومت گلوی رژیم جعلی صهیونیستی و آمریکای جنایتکار را فشرده‌اند، گفت: ۴۵ سال است که اهداف انقلاب اسلامی شفاف‌تر و عظیم‌تر در جغرافیای بزرگ‌تری تحقق یافته و استمرار می‌یابد.

وی با اشاره به تظاهرات ۹۲ درصدی مردم دنیا علیه رژیم جنایتکار صهیونیستی گفت: اینها از برکات اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

کد خبر 5977285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha