۵ دی ۱۴۰۲، ۲۲:۳۴

همزمان با شهادت حضرت ام البنین (س)؛

آیین تجلیل از نویسنده مجموعه کتابهای نخل میثم برگزار شد

آیین تجلیل از نویسنده مجموعه کتابهای نخل میثم برگزار شد

اراک- آیین تجلیل از نویسنده مجموعه کتاب های ارزشمند《نخل میثم》و شاعر آستان مقدس اهل بیت(ع)‌ در اراک با حضور مسوولان استانی در مرکز ماهور اراک برگزار شد.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان در حاشیه این آئین در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ویژه برنامه «ثنای میثم» با هدف تجلیل از مقام شامخ شاعر و ستایشگر آستان مقدس اهل بیت (ع)؛فخر الشعرا؛ استاد حاج غلامرضا سازگار برگزار شد.

علی گودرزی زاده افزود: در ایام شهادت بی بی دو عالم حضرت ام البنین (س) توفیق داشتیم میزبان یک اتفاق مبارک، میمون و نورانی باشیم که این آئین در این راستا برگزار شد.

وی حضور فخرالشعرا، حاج غلامرضا سازگار در این ویژه برنامه را افتخاری برای استان و شهر اراک عنوان کرد و افزود: استاد حاج غلامرضا سازگار حق بزرگی بر گردن شعر آئینی داشته و از ایشان اتفاقات و رخدادهای بسیار خوبی نشأت گرفته است ضمن اینکه این استاد برجسته آبشخور بسیاری از اندیشه‌های پاک شعری و آئینی بوده‌اند.

وی با اشاره به برگزاری آئین تجلیل از نویسنده مجموعه کتاب‌های ارزشمند " نخل میثم " و شاعر و ستایشگر آستان مقدس اهل بیت (ع) گفت: سالیان زیادی است که ستایشگران اهل بیت از اشعار و به نوعی کلمات ایشان استفاده می‌کنند.

گودرزی زاده عنوان کرد: استاد حاج غلامرضا سازگار صاحب مجموعه نخل میثم و کتاب ارزشمند نخلستان هستند که از آثار و طبع بلند و ملکوتی این استاد برجسته به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه ایشان هم یک ذاکر و ستایشگر و هم یک شاعر ارزشمند هستند، اظهار کرد: این استاد برجسته به واقع اسوه‌ای برای نسل مداحان ستایشگر اهل بیت به شمار می‌رود.

کد خبر 5977506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha