۶ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۱۶

فرماندار سنقروکلیایی:

صیانت از رأی مردم اولویت مجریان انتخابات است

صیانت از رأی مردم اولویت مجریان انتخابات است

کرمانشاه- فرماندار سنقروکلیایی با اشاره به ارتباط مستمر دهیاران با مردم، گفت: صیانت از رأی مردم اولویت مجریان انتخابات است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی قربانی صبح چهارشنبه در گردهمایی آموزشی دهیاران که با حضور بخشدار مرکزی، اساتید جهاد دانشگاهی و ١١٠ نفر از دهیاران روستاهای بخش مرکزی برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری جلسات و گردهمایی‌ها با دهیاران با توجه به ظرفیت ویژه آنها در ارتباط با عموم مردم و پل ارتباطی با ادارات می‌تواند در توسعه و رفع مسائل و مشکلات روستاها و همچنین بیان دستاوردهای دولت مؤثر باشد.

وی ادامه داد: بخشداران در این راستا نسبت به تداوم ارتباط با دهیاران و برنامه ریزی در این خصوص اهتمام ویژه داشته باشند.

فرماندار سنقروکلیایی در بخشی از سخنان خود به اهمیت مسئله انتخابات پیش رو اشاره کرد و افزود: دشمنان نظام و انقلاب به دنبال تبلیغ و فعال سازی تریبون خود با هدف القای ناامیدی هستند.

وی بیان کرد: دهیاران با توجه به جایگاه ارتباطی با مردم روستاها نقش ویژه ای در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان نظام و همچنین حلقه‌های اول بیان و راوی‌گری دستاوردهای انقلاب اسلامی دارند.

قربانی با تاکید بر چهار اصل مهم امنیت، سلامت، رقابت سالم و مشارکت در برگزاری انتخابات، گفت: صیانت از رأی مردم اولویت مجریان انتخابات است و در این راستا از تمامی امکانات و ظرفیت‌ها برای برگزاری انتخابات باشکوه و با مشارکت بالا بهره گیری خواهیم کرد.

فرماندار سنقروکلیایی همچنین در پایان از زحمات و اهتمام شبانه روزی دهیاران در رفع مشکلات مردم و روستاها تشکر و قدردانی کرد.

کد خبر 5978022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
      1 0
      من شماره حساب سازمان دیه استان کرمانشاه یا شهرستان اسلام آباد غرب را میخوام لطفا اعلام کنید تشکر