۶ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۰۸

فرماندار مشگین‌شهر:

دولت مصمم به اجرای فرامین رهبری در مورد انتخابات است

دولت مصمم به اجرای فرامین رهبری در مورد انتخابات است

مشگین‌شهر- فرماندار شهرستان مشگین‌شهر گفت: دولت سیزدهم برای اجرای دقیق فرمان مقام معظم رهبری در مورد انتخابات، به شدت مصمم است.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام محمدی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد هماهنگی هفته بصیرت و دهه مقاومت شهرستان مشگین‌شهر با بیان اینکه گمانه زنی در مورد رد صلاحیت یا تأیید صلاحیت کاندیداها اشتباه است، اظهار کرد: دولت سیزدهم برای اجرای دقیق فرمان مقام معظم رهبری در مورد انتخابات، به شدت مصمم است.

وی با دعوت با عموم مردم برای حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی ادامه داد: اگر هر مسؤول یا مدیری علاقمند به حمایت از یک کاندیدای مشخص است، طبق قانون حتماً باید از مسئولیت خود کناره‌گیری کند.

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر با تاکید بر برگزاری باشکوه مراسم ٩ دی، بیان کرد: از تمام مدیران و رؤسای ادارات می‌خواهیم با بسیج کردن تمامی نیروهای خود در راستای برگزاری باشکوه مراسم ۹ دی، تمهیدات لازم را نیز اتخاذ کنند.

محمدی با اشاره به سو استفاده برخی از افراد برای ایجاد اختلاف بین مسئولان شهرستان و ائمه جمعه افزود: مسؤولان یک دل و متحد برای خدمت به مردم گرد هم جمع شده‌اند که در این راستا نیز افراد سودجو موفق نخواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: برخی از صفحات مجازی با ایجاد نظرسنجی‌ها و انحراف اذهان عمومی از فعالیت‌های مثبت مجموعه فرمانداری، سعی بر پایمال کردن زحمت‌های این مجموعه و سایر مجموعه‌ها هستند، غافل از آنکه مردم آگاه و دارای بصیرت بوده و فریب آن‌ها را نخواهند خورد.

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر افزود: لازم است تمام مسؤولین، مدیران، شهرداران و اعضای شورای شهر در سامانه اظهار دارایی و اموال عضو شوند و اطلاعات مالی قبل و بعد از مسؤولیت خود را تکمیل کنند.

کد خبر 5978316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha